July 24, 2008

Mi, Mi, Mii, Mi, Mi, Miiiiiii!!!!!!

In urma metallizatului concert de aseara...
Nu m-am mai simtit asa de implicata intr-un concert de nu mai tin minte cand. Si sunt omul care nu prea rateaza concerte, tineti cont de asta. Cred ca-mi plateam un 20% din ratele la masina la cati bani am dat pe hartii care garanteaza accesul la muzichii.
Dap, aseara imi placu "ecstrem" de tare, m-am implicat, chiar daca a plouat.
Si a plouat.
A PLOUAT.
A PLOUAT!
A PLOUAT!
A PLOUAT!
A PLOUAT!
A PLOUAT!
A PLOUAT!
A PLOUAT!

Azi am febra musculara.
Acum mai vreau sa vad niste RATM.

Rage Against The Machine - Killing In The Name


Se poate? :D

5 alarm clocks:

portos said...

Oare a plouat... pentru ca meriti? :D
Nu, iti zic eu, a plouat ca sa nu ma oftic eu.

RATM rulz! dar po' sa' ncerci si niste Rob Zombie

Miezu` said...

moa`, mi-aduce aminte de liceu :))
acum sunt mai linistita, am dat-o pe acid jazz, rahaturi d'astea de fitze :))))

portos said...

as mai aduga la lista de "moluste" (a se citi delicatese :P ) urmatoarele: porcupine tree, type o negative, opeth si chiar morphine.

la sfirsit, va rog sa va lingeti (acei care pot) labutele, cine nu... nu.

Miezu` said...

apropos de labute, nu vre un catzel? :)

portos said...

ceea ce vrei este de cele mai multe ori total diferit de ceea ce poti, din pacate.
mi-ar placea, presupun ca vorbim de "norocel" ca are o moaca de-ti vine sa-l maninci, dar...
sper sa se gaseasca cineva care sa si poata nu numai sa vrea (si nu te gindi la prostii) :P

Template by:

Free Blog Templates