July 02, 2008

My best friend is my Winamp

Nu sunt o sentimentala cine stie cat, adica am momente in care pe tine poate te bate gandul romantismului si eu ma stric de ras cand te vad asa cu inima intre glezne. In fine, I'm a nice girl, don't get me wrong, am si eu momentele mele, dar cu totii stim care-i cliseul nostru favorit, "ce-i mult strica". :))
Anyway, altu` era pointu`, the point is that I really love my Winamp. Poarta ceva muzica in el si mereu ma surprinde - in ideea ca sunt adepta compilatiilor si nu a albumelor, a colectiilor si nu a discografiilor care de multe ori sunt pline de intro-uri, outro-uri, chestii de umplutura - pt ca, nu-i asa?, nu se poate compara toata lumea cu jmenii cei mai jmen, sa fie capabili sa te topeasca la fiecare melodie de pe album.
Si imi mai iubesc Winampul pt ca ma cunoaste. Ma stie ca pe propriul lui butonel de Play. Uneori da cu mine de pamant, baga numai lesinaturi, cand sunt si mai lesinata.
In fine, azi am facut un test:

I just love chronology! =))
Thank you, my dear Winamp, and the Oscar goes to ... :)

5 alarm clocks:

Criss Tina said...

Mai...e pur si simplu fascinant cum lucrurile astea mici din viata noastra pot fi atat de extraordinare. magnificent!

Miezu` said...

da, sunt topita dupa coincidente.
of

Anonymous said...

"Jmenii cei mai jmeni"'s Club salute you! ...Nu are rost sa intru in detalii :P

Anonymous said...

winamp.. ok.. why not.. but.. do u know.. itunes ? u'll just love it .. fara sup.. iTUNES RULEEEESS :D

info . pe . apple.com :D - na un pic reclama :D

Miezu` said...

I'm just a simple girl who enjoys a little bit of smth classic.
fara suparare, dar in postul asta la Winamp fac referire numai in proportie de 5%.

Template by:

Free Blog Templates