July 16, 2008

Ce mai miezuieste mintea mea zilele astea

Astazi am achizitionat bilete la Massive Attack.

Acum ma uit la cele de la Metallica si imi pare rau ca nu ajung la Reghin la Garana Jazz Festival 2008. [info despre Garana via Coyote].
I am a concerts' freek, but I enjoy every moment of my insanity. :)

Zilele astea mi-am dat seama pt a mia oara ca life IS like a box of chocolates. Niciodata nu stii ce mama dracu` mai apuci sa iei, niciodata nu stii daca dai de una cu alune si mori cu gatul sufocat sau de vreuna cu miere si dai in diabet sau de vreuna cu rahat si aia e, acu` chiar ca ai pus-o.
Adevarul e ca nu sunt un om care sa aprecieze surprizele in mod deosebit. Sigur, imi place sa ma surprinzi cu o ciocolata cand toata ziua m-am gandit la ceva dulce, dar nu-mi place sa-mi faci surprize din alea serioase, pt ca de cele mai multe ori nu stiu sa reactionez si s-ar putea sa fac urat, tu sa pui bot si pe urma tot eu, tinta gestului tau frumos, tre` sa stau dupa fundu` tau, pt ca ma simt vinovata si de fapt pe interior nu pot sa te inghit pt ca te duce capul la chestii d'astea si totusi stau langa tine si frustrarea creste si tot asa si ajung sa urlu la tine intr-o zi si tu sa nu stii ce drq m-a apucat de reactionez asa cand mi-ai dat o ciocolata cu rom :)))! [acuma respir adanc, gooosfraba..... :))]

asculta Nouvelle Vedette ft Fleur Sanderson - With You


Deci, dragii mei, cred ca mi-e pofta de ciocolata si de liniste... :)

Poza: apusul din Calarasi

5 alarm clocks:

Criss Tina said...

Draga mea - asa sa tinem tonul discutiei :P - promit sa iti aduc o gura de Jazz de la Garana. Ma intrebam...bem o cafa in Lipscani inainte de Metallica? Ca daca tot ajung in Bucuresti fara treburi corporiste, sper sa apuc sa vad oameni frumosi.

te tzuc ardeleneste

Miezu` said...

daaaaaaaaaa :D

LiiOk said...

parca esti prietena mea .. daca ii faci o surpriza .. si astepti sa fie surprinsa in sensul bun al cuvantului .. s-ar putea sa mi-o iau in cap .. Asa ca mai bine .. Long Live Fatboy Slim :)

Looking Forword for Liberty Parade ...

portos said...

papropos de oameni frumosi, pina una alta poti sa te destinzi cintind... de exemplu:

I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!
And I pity
Any girl who isn't me tonight.

I feel charming,
Oh, so charming
It's alarming how charming I feel!
And so pretty
That I hardly can believe I'm real.

evident ca nu-ti voi scrie toaaate versurile aici, dar le gasesti singurica ca esti fata dastapta.

goosfraba!

Miezu` said...

cant la munca, portos : )))

Template by:

Free Blog Templates