July 15, 2008

De curand...

... mi s-a dat startul la libertate. De vreo cativa ani, adica, de cand cam fac ce vrea muschiu` meu si ma port urat sau frumos cu oamenii, dupa cum doreste situatia.
Bun, ma bucur ca am lamurit acest aspect. Oricum, de curand ma simt din nou destul de libera - sunt curioasa cat o sa ma tina si de data asta. :))
Ce voiam sa va spun de fapt, este ca Fatboy Slim is fucking in Heaven. Acuma, da, stiam, asa ne-a zis si acu` doi ani, da` pe bune, he really does. Am lamurit cu el acest aspect sambata noapte. A pus la respect multimea, a bagat Bob Marley si a plecat. Elegant. Multumiri. :)
[Timo Mass is NOT fucking in any way. : ))]


3, 2, 1 ... Let's start!

Cu ajutorul frazei de mai sus am promovat 4 chestii.
[4, get it, 3, 2, 1, start, si totusi sunt 4, stiti ca-mi place sa-mi explic glumele :))]
3. Trei zile cu fundul meu special la soare [nu zic de fitze, chiar e special, m-am intors cu el modificat de la mare si am capatat o noua porecla, ... "Zorg" ... in fine, DON`T!!! :))]; am stat cu el pe la mare si prin nisip ... 3 zile de Vama si de facut nimic, asa cum imi place mie.
2. Doua nopti jmen, aproape rasarite, adica aproape am prins rasaritul, numai ca in prima am adormit pe plaja [oricum nici nu mai stiam cum ma cheama :)))], iar in a doua n-am mai rezistat la socul continuu al tremuratului extrem de termic.
1. Numarul unu. Un singur cuvant... Libertate. `cause there's no other way.

Let's start ... ne-a aparut o reclama noua, tune in pe TeVe! :D [I'm semi-brainwashed, yey! :))]

Una si cu una fac doua, caci asa ne-a invatat amicul Portos [bine-ai venit printre noi :)]. Una peste altul, caci asa mi-aduc eu aminte ca e frumos sa vorbim, am cunoscut oameni, am revazut oameni, am fost rautacioasa, am avut grija sa zambesc cu masura, am cam ras fara masura :P si... m-am simtit bine. :)
La multi ani si la mai mare! :P

Poza: Feeling de Vama in luna Iulie

PS: mi-am tras inginer. a fost si el. e cool. o sa va zic alta data, acum fug sa ma duca in parc, pt ca tot ma doare piciorul modificat la mare de nu se mai poate. cheers :P
happy now? :))

4 alarm clocks:

portos said...

hai... bine v-am... gasit? cred ca asa se spune.
sa stii ca rasaritul in vama e bestial... mi-a spus mie un prieten :P

Miezu` said...

il stiu pe rasarit, ne-am cunoscut mai demult. acum nu eram in stare sa fac cunostinta cu el :))

Mihai said...

da ma, deci sry ca nu mi-am luat la revedere "properly", da' ma cam ametisem ca trebuia sa plec...

Miezu` said...

ametitule :))

Template by:

Free Blog Templates