July 05, 2008

Explicatii

Nu-i asa ca ai chills down your spine cand auzi cuvantul asta?
Nu-i asa ca ar fi mai usor ca omul caruia ii datorezi explicatii sa uite, sa treaca peste sau sa moara? [stiu eu ca sunteti si din aia care gandesc asa :)].
Nu-i asa ca ti-ai baga picioarele in loc sa rezolvi situatia?

Ei bine, da. Si eu sunt asa. Stop making me explain everything I do. Fac niste lucruri pentru ca asa simt si pentru ca asa vreau sa le fac. Sunt sincera in majoritatea cazurilor, so take it or leave it, iar pe mine sa ma lasi in pace, descurca-te si nu-mi mai pierde timpul cu useless chatting. Avem o viata prea scurta pentru a o pierde cu prostiile astea, invata sa prinzi din mers.
Nu merge, move on. Avem atatea oportunitati in lumea asta imensa, ce rost are sa avem fixatii, obsesii si incapatanari?
Ei bine, da, si eu sunt asa. :)
Dar asta nu inseamna ca imi si place.
Oricum, ma descurc eu ... doar ma stiti, uleiul e mic copil fata de cum stiu eu sa fiu deasupra apei. :))

Hai, w/e placut!

4 alarm clocks:

Anonymous said...

eu cred ca tu esti foarte curajoasa:)

Anonymous said...

Foarte curajoasa, asa ca cei care n-o lasa in pace cu intrebarile sunt, de fapt, niste invidiosi pentru ca n-ar fi incercat niciodata ce-a experimentat Miezul asta de fata. Asa ca draga mea, capul sus, lasa lumea sa vorbeasca, tu treci mai departe pentru ca ce nu inteleg multi este ca odata produs un evemiment, trebuie sa te gandesti ce faci mai departe, nu sa stai sa tai frunza in doua analizand ce-a fost.
numai bine.

Miezu` said...

multumesc. :)

Anonymous said...

"Nu merge, move on." ...Cine esti tu si ce-ai facut cu Miez?! ...Neaparat fluturash a.s.a.p. :P

Template by:

Free Blog Templates