July 17, 2008

Imprastierea mea e adesea muzicala

Pierdut mintile, doresc a le recupera prin tanGo.
Caut concert Gotan Project.

Gotan Project & Chet Baker - Round About Midnight


De asemenea, imi doresc ca acest concert sa se desfasoare in Argentina, intr-o micuta cafenea intunecata, plina de fum amestecat cu parfum de femeie, acolo, la mama lor ... pah ei, pah ei ... pe mama lor de oameni care fac muzica asta care-mi da fiori ...

5 alarm clocks:

portos said...

ceea ce este... este! ceea ce nu este... inseamna ca n-are de unde sa fie!

marfa de muzica, pentru ca este. sau poate pentru ca meriti. sau pentru ca meritam

Miezu` said...

bai, am eu impresia ca tie iti place expresia asta :))
da, muzica e taaare jmen :)

portos said...

in primul rind apelativul corect este "domnule bai" sau macar "bai domnule"... si apoi ce vrei sa comunici :))

jmen nu stiu ce inseamna :P pentru ca stau in alt cartier.

si da, expresia respectiva imi place, ce, ai drepturi? ... de la loreal :D

nu ma supara ca-ti dau cu marea-n cap :D

cerv said...

Incearca si Otros aires, s-ar putea sa-ti placa.
Parca nu se ridica la nivelul proiectului Gotan, dar in momente de tango-freak se incadreaza :)

George Colang said...

suna bine:)

Template by:

Free Blog Templates