July 08, 2008

Oh... MY ...GOD!!!!

My brain bleeds!
Tocmai m-am oprit pe MTV pt cateva minute si m-am uitat la Sweet 16, petrecerea in care pitzi de Beverly Hills primesc Benz de USD 100k la 16 ani, pentru ca nu stiu sa-l conduca, dar pentru ca merita. Si pentru ca merita si petrecerea la care toata lumea le venereaza pe micutele complexate care isi ascund cosurile si non-virginitatea cu banutzii lui taticu`, care PUR SI SIMPLU NU POATE SA NU LE FACA ORICE POFTA!
Eu la 18 ani am avut un ba'eram cu vreo 40 de colegi inghesuiti in apartamentul de 2 camere din Berceni, bautura moderata, cadouri, poze, striptease [Ovidiu, unde-mi esti? =))], cuplaje peste cuplaje si niste amintiri demne de oracole. :))
I had fun. De la ai mei am primit ceva mic, din aur, pe care o sa il am toata viata ca pe cel mai frumos si mai insemnat lucru pe care l-am primit vreodata, pentru ca l-am primit de la ei, in acel moment, insotit de cuvintele potrivite si totul era perfect.

Sper ca vara asta sa implinesc si eu 16 ani si sa imi dau odata comanda la Benzul meu de EUR 14-15k =)))).

3 alarm clocks:

kishcutia said...

Shut up!
14-15k??? That is like...oh my god...so not sexy. My daddy bought me a white mercedes instead of a pink one. i am like going to cut my veins...I am soooo depressed....

ZUGRAVU said...

la op'spe ani, am premit de la mami-k si di la tati-ku un menunat set di aur compus din: munca (stiti voi munca ii bratara de aur) deci am primit o bratara si on latnz'shor.
bratara am scapat-o vesheu o data can' am sters pe jos. (adica io am sters pe jos ca sa ii fac asea o bucurie lu mamica, bratara o cazut in apa cu care am sters, si apa o fo' aruncata in vesheu)
iar lantz'shoru' l-am amanetat in anu' unu' di fuckultate sh nici in asta zi nu il mai si anume posed!
morala?
munca e bratara de aur, iar unii o arunca la vesheu!

Miezu` said...

you people :))))

Template by:

Free Blog Templates