July 01, 2008

Cuvinte

Zilele astea doua am fost la un curs pe Vanzari, our old time favorite trainings, nu-i asa? Oamenii de Sales sunt veseli, inventivi, jucausi si plini de solutii, brainwashing si ce va mai vine voua prin cap. Mie imi place chestia asta cu Vanzarile, poate pentru nici nu stiu sa fac altceva din moment ce lucrez de atata timp numai pe asa ceva...
In fine, iar sunt cu ideile imprastiate, nu stiu ce voiam sa spun...
am avut grija sa fiu atenta la ce ne spunea baiatul ala acolo si in acelasi timp am avut grija sa pun deoparte niste cuvinte si niste idei.
De exemplu, topul celor mai dureroase temeri ale mele?
3. minciuna;
2. nesiguranta/incertitudine;
1. singuratate.

Si as mai adauga ceva. Neputinta. Am mai scris despre asta, altfel spus, m-am mai descarcat o data scriind despre asta. E cel mai mare pacat al meu. Sa nu pot face ceva. E adevarat ca am o gramada de lucruri pe care nu le pot face, dar daca pot si vreau sa fac si sa dau si nu sunt lasata, atunci ala este cel mai mare pacat pe care il poate avea cineva.
Nu e nimic mai usor decat sa iei ce ti se ofera, atat timp cat este un lucru bun. Poate ca nu e chiar shiny, dar daca eu ti-am identificat un business pain si ma tin cu dintii de tine, poate ar trebui sa te gandesti ca esti mai mult decat o oportunitate pentru mine, poate ca imi doresc sa fiu consultantul tau de business. Recunosc ca in general absolut nimeni nu da ceva fara sa stie ca intr-o zi ii va iesi si lui bucatica lui de cascaval ... asta e, asa suntem construiti, imi pare rau ca lucrez unde lucrez si inca am naivitatea asta de a crede contrariul...
dar eu uneori nu dau doi bani pe valori fixe ... pentru ca nimic nu se compara cu oamenii pe care ii pot face fericiti, din care ma hranesc mai mult decat orice.

"I don't need your go ahead! to go ahead." Chestia asta a zis-o un baiat tare destept, Sage Francis. E adevarat ca nu am nevoie sa fiu impinsa de la spate pentru a face ceva, dar am nevoie sa stiu ca ori de cate ori m-as arunca in cap, e cineva acolo care ma va prinde si imi va pune o compresa pe cucuie.
Si mi-e ingrozitor de frica de cele trei, mai mult decat mi-e teama de moarte sau de orice altceva. De orice altceva.

2 alarm clocks:

Coyote said...

3. Oamenii sunt mincinosi. Se mint chiar si pe ei insisi. Trebuie sa fii mereu constienta de asta.

2. Nimic nu e sigur in viata. Nici o viata de om, dar apai o relatie, un job sau altceva. Poti fi sigura doar de cine esti tu si de principiile tale.

1. Ah, yes, singuratatea. La asta inca nu am nimic de comentat, in afara de ce am scris la un moment dat pe blog: "ne nastem singuri, murim singuri. Ce rost are sa fim atat de egoisti intre aceste doua momente? Nici unul..."

Anonymous said...

Q.e.d. Coyote! So, Miez, mai bine incepi sa-ti fie teama de moarte. E mult mai usor :P

Template by:

Free Blog Templates