July 22, 2008

Corelari, muzica+oameni=I love you : )

Azi am ramas acasa din cauza unei dureri de cap. Din aceea, de-a mea, de ma tine de ieri dimineata si din cauza careia iar mi-am gaurit stomacul de la atatea pastile.
Ce pot face intr-o zi ca asta, dorm, mananc ceva, dorm si tot asa.

E bine ca macar acum nu ma mai doare decat stomacul, insa capul ma mai doare intr-un mod suportabil. Astfel, acum o jumatate de ora am catadicsit sa deschid si winampul si sa inghesui muzica toata in el.
Ma gandeam asa.
Cum imi aleg oamenii din jurul meu, cum ii tin pe categorii, exact asa cum am si muzica aranjata, cum mi-a disparut colectia de 50 Gb de rap, exact asa cum am lasat o gashca intreaga deoparte, cum acum mi-am selectat niste Acid Jazz, amestecat cu putina muzica Electronica, asa cum constant cunosc oameni si grupuri noi si cum... traiesc.
Ma mai gandeam cum imi place sa sterg cateodata foldere intregi cu shift+delete, la fel cum pot sa spun intr-o zi "stop!" si sa nu ma mai uit in urma... Ce nu stiti voi... este ca am acel folder care se numeste "!Melodii de suflet!", adica folderul cu multe subfoldere in care pastrez muzica de la oameni si muzica ce imi aduce aminte de oamenii respectivi, fiecare din ei cu folderul sau ... astfel ca poti sa fii sigur ca o sa tresalt mereu la Greenday, Yoav, Beatles, Gangstarr, Diana Krall, Nina Simone, Bonga ...

Bonga - Mona Ki Ngi Xica

Vibratii placute!

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates