March 27, 2008

Conduc pe strazile astea mici

Conduc pe strazile astea mici ale mele... intuneric, noapte ... casele mele vechi imi sunt luminate de un soare ciudat.
Am citit azi despre soare, cat de benefic este el organismului si psihicului uman.
Am zambit cand am dat de articolul ala, tocmai mi s-a spus zilele trecute ca in momentele astea am nevoie de putina apa, de niste soare si de un strop de liniste, ca sufletul meu sa aiba timp sa creasca la loc.

Da?

Da.

Fi-mi liniste, aer si apa, plimba-ma prin soare si lasa-ma sa imi adun imprastierile de suflet de pe unde au aterizat, da timp fiecarei particule sa se aseze.
Lasa-ma sa-l cresc la loc, sa redevin eu, sa-mi calmez fantomele si gandurile zburatacite pe meleaguri straine ... sa incep sa ma bucur de soare, sa nu mai trag draperiile, sa-mi savurez fiecare raza, sa-mi tratez fiecare durere de cap provocata de lumina cu nimic mai mult decat ... si mai multa lumina.

All I need for me is to become (1). And to always be free.

1 alarm clocks:

Anonymous said...

Eticheta saptamanii: clarificari

Template by:

Free Blog Templates