March 22, 2008

Zeita sufletului imprastiat sunt eu

Astazi o sa discutam din nou despre focusarea pe detaliere.
Despre obsesia detaliului si neputinta vederii padurii din pricina copacului.
Despre situatii punctuale si generalizare.
Despre ochi mici si ochi mari, privire ascutita si zambete in coltul gurii.
Despre fructe lenese si fructe revitalizante.
Despre cultul fructului denumit simpu, in popor, "mar".
Despre formatia denumita "imperiul felin" sau cum m-am indragostit de muzica lor.

Sau... nu... nu stiu, putem sa vorbim despre ce vreti voi, oricum acum nu stiu de ce va consum timpul, la inceput aveam atatea idei, dar cand am pus degetele pe tastatura s-a dus totul intr-un fum, parca nu voiam sa scriu, voiam doar sa-mi las gandurile sa zburde, fara sa le ingradesc aici. Imi doream sa inchid ochii si sa-mi ascult pe rand fiecare gand in parte, sa pun capat harababurii asteia, sa arhivez ce nu mai e de actualitate, sa pun in ordine dosarele clientilor la care lucrez momentan si sa imi incui sertarele cu grija, au, stati, chiar ca am luat-o razna... :)

Am vb mai devreme cu Andrei.
Andrei also known as Ezu`, EzQ, miEZ, Twin si alte chestii de gen. Am vb cu el despre vampiri de suflete si castiguri obtinute de la inceputul anului, strategii de lupta, prietenii nostri care isi construiesc vieti, diverse nimicuri si povestiri din criptele noastre zilnice, loads of stuff, as usual.
I-am facut introducerea asta pt ca smecheritul gagiu are blog in casa noua, zilele astea a tot muncit la aranjamente de mama focului, plus ca acum am in Winamp numai muzica de la el - si e multa, nu asa, oricum :))
EzQ.`s Cozy Den
Dati un click, eu vi-l recomand din suflet pe nenea Ezu`.
Pentru ca merita. :)

E weekend.
Imi doresc un weekend linistit; m-am trezit in dimineata asta fara griji si ganduri imprastiate, fara discutii si alte cuvinte; m-am uitat la televizor si am mancat un mar si cateva bomboane de ciocolata, m-am rasfatat in caldura patului si am zambit linistita.
Sunt zvapaiata. Cred ca e cuvantul care ma prinde cel mai bine. Imi place agitatia, imi place orasul asta, imi plac oamenii multi la un loc, imi place sa merg pe jos, sa merg cu viteza, sa rad zgomotos si sa dansez asa cum comenteaza Ilie Dobre meciurile [:)], sa ascult muzica iesita din instrumente adevarate si sa fie data tare, sa fiu in [cum altfel? :)] miezul atentiei si sa stralucesc.
Dar din cand in cand imi doresc sa fie weekend. Sa fie liniste si sa nu fac nimic, sa-mi odihnesc oboseala si sa zambesc linistita.

asculta The Cat Empire - `till The Ocean Takes Us All

Cheers, darling, let it be and just be free(1)

4 alarm clocks:

Alex T. said...

desi nu imi plac pisicile, the cat empire e o exceptie:P. i'm in love with them to:)

Miezu` said...

vaaai, cum sa nu-ti placa mah pisicile? ce cauti pe pagina mea? :))

pt The Cat Empire, credits go out to Eve si Ezu` pt descoperire si impartasire :)

Anonymous said...

Multumesc geaman jmen pentru reclama facuta cu o asemenea iscusinta si atentie la detalii. Vezi ca te-ai facut cu o leapsa, pentru ca meriti. Check my page ;)

Ooh daa, Imperiul Felin are nevoie d multa reclama. Poate astfel o sa-i avem la anu' la un concert ceva. Spread the word!

Cine e interesat: discografia completa e la mine :)

Miezu` said...

bine ca tii discografia completa pt tine >:P

glumesc.

leapsa, dudule? come on...
[sigh]

>:D<

Template by:

Free Blog Templates