March 08, 2008

Opt ale lunii curente

Astazi este ziua unei femei. Astazi, o femeie trebuie sa fie rasfatata. Astazi o femeie se rasfata si mai mult. Astazi, da, crede-ma, chiar cred asta, o femeie nu este femeie fara un barbat care sa ii completeze acest statut.
Nu ma duc la streaptease masculin, pentru simplul motiv ca nu imi plac oamenii care transforma pasiunea, si nu o pasiune, ci insusi sentimentul ala jmen al pasiunii, intr-un nenorocit de job .
Plus ca nu imi plac barbatii care petrec extraordinar de mult timp in oglinda pt a dansa apoi in chiloti in fata unor muieri.
Si nu ma duc la shopping sau la coafor cu ocazia unei zile deosebite. Fac chestii de genul asta din obisnuinta, pentru ca imi place sa petrec timp in oglinda si imi acord acest timp. Pentru ca vreau, pentru ca pot si pentru ca merit.

La multi ani, femei!

Foto: O sa reincep sa fotografiez detalii. Pana atunci bucurati-va de vechitura asta a mea. PureEvil - Martie 2007.


2 alarm clocks:

EzQ said...

Iti urez o zi minunata, alaturi de oameni minunati. Flower power! :P

Miezu` said...

omule minunat, ho, iesim :))

>:D<

Template by:

Free Blog Templates