March 23, 2008

Alien love. Or is it?

Am aberat la gandul cum ca m-am indragostit de un extraterestru.
Cred ca melodia "Fell In Love With An Alien" e ceva departe de ceea ce mi-am permis eu sa-mi desenez in creieri, dar uite ca acum stau, vorba lui Yawn si a lui Spooke, cu sufletul cam holbat pe geam, ma intreb daca extraterestru e ceea ce am eu nevoie acum sau pur si simplu am avut weekendul asta prea mult timp la dispozitie si am luat-o razna.

Si, totusi... iti imaginezi cum ar fi sa iubesti un extraterestru?
Oare cum ii bate inima cand e in jurul tau? Sau, stai, are inima, in primul rand? Sau poate are mai multe... Dar daca are mai multe... oare asta inseamna ca poate sa iubeasca de mai multe ori in acelasi timp?
Sau cum te saruta? Oare el saruta la fel ca oamenii? Daca nu, atunci cum reactioneaza cand ii arati cum e sarutul? Oare te saruta repede si-apoi se stramba? Sau sta mult lipit de buzele tale, sa simta sarutul ala ca si cum ar fi nu primul, ci ultimul pe care l-ar primi vreodata?
Si cum te-ar atinge? Iti inchipui cum e? Eu cred ca pielea lui ar cam fi diferita de a ta, asa ca ma gandesc ca ar sta sa atinga fiecare por in parte, sa experimenteze fiecare centimetru, sa il simta la atingere, sa il miroasa, sa isi arhiveze in minte fiecare proprietate a pielii tale...
Si cum i s-ar parea gustul tau? Cu ce ar asemana el dulcele, amarul tau?

Poate suna frumos, dar daca pentru el tu esti un simplu experiment? :) Daca extraterestrul asta al tau a ajuns pe aici ca sa experimenteze sentimente si apoi pleaca inapoi pe planeta lui sa sustina conferinte despre cat de blegi sunt oamenii? Eh, ce naiba faci atunci?

asculta Yawn&Spooke - Statuie din cioburi, probabil ca nu toti aveti melodia asta, dar puteti sa mi-o cereti

free(1)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates