March 13, 2008

Venetia, pana marti

Nu, destul cu obsesia legata de Londra, de data asta chiar...

Plec.
Am bagajul pregatit, plec.
Haine colorate, negre sau albe, plec.
Groase, subtiri, maneca lunga, scurta, plec.
Pantaloni, sosete, bluze, plec.
Tirbuson, plec.

Plec, ai auzit?
Plec si mi-am lasat in urma o gramada de alte chestii, nu mi-am facut bagajul cu tot ce luam de obicei. Pe el il las acasa, impreuna cu gramada aia de chestii, nu-mi vreau pensulele pentru machiaj sau camasile in culori sobre, nu vreau conversatii lungi si/sau ipocrite la telefon, lasati-mi roamingul in pace. Sunati-ma de la serviciu si intrebati-ma de sanatate, zambiti-mi prin telefon si-apoi inchideti repede.
O sa fac poze si o sa ma bucur de culori, de fetele oamenilor si de peisaje. Mi-am luat un caiet si ceva de scris, dar adevarul e ca nu vreau sa scriu nimic, Paula. Nu, Ionut, absolut nimic. O sa citesc ce mi-am luat de citit si o sa las scrisul asta deoparte.
O sa fac o pauza de la lucrurile astea placute si o sa imi permit sa respir putin din aerul meu.

Si-o sa fiu free(1).

The Bird & The Bee - Polite Dance Song


1 alarm clocks:

Anonymous said...

Cum a fost?:D

Template by:

Free Blog Templates