March 23, 2008

Leapsa - 8 lucruri I hate about myself

Dudule Ezu, inteleg ca esti din nou blogger activ, dar sa ma arunci in lantul asta al salbaticiunilor jocurilor gen Leapsa... of :)
Bine.

Ca sa incep ca orice om care are ceva de zis, voi incepe cu "deci":
"8 things I hate about myself" se numeste noul joc de Leapsa online, pe care cred ca l-am mai primit acum vreo 2 ani, dar fie. Here they go, 8 chestii, mai pe scurt [si pe care nu am de gand sa le comentez :)], pe care nu le plac la propria persoana:

1. vorbesc prea mult sau tac fix cand nu trebuie;
2. sunt lenesa;
3. sunt dezordonata;
4. sunt nepunctuala;
5. sunt incapatanata;
6. sunt orgolioasa;
7. iau deciziile foarte greu sau, din contra, actionez impulsiv, fara sa le gandesc prea mult;
8. am incredere in prea multi oameni, iar acolo unde oamenii chiar sunt de incredere ii pun la indoiala.

Enjoy the game:
Bogdan, baiatul cu Aspirina;
si sora lui, Dana cea Mov,
Andreea, the chocolatey girl,
Independenta Alex,
Balcescul cartierului tau,
Antitristul Andrei,
Vera [scrie, scrie, scrie!!! :)
si Gabitzu` mamicu`.


5 alarm clocks:

Anonymous said...

Lenesa? Asta nu observasem, tu stii mai bine. Fata de leapsa identica de acum 2 ani s-a schimbat ceva? :)

Miezu` said...

aoleu, cica "asta nu observasem", deci pe celelalte le-ai observat, sa-nteleg. :))

bai, nush ce-am scris cum 2 ani, dar banuiesc ca I'm just living with them. :)

Anonymous said...

Exceptand 2 si 8, am observat tot. Chiar si in plus. Ai chef de vampires & shit, sau esti busy cu sarbatoritu' victoriei? (aceasta victorie trasa de ciuf in min. 90)

Miezu` said...

pff, ce om, lasa-ma :))

ne apucam de scris vampiri cand vin ideile, nu programam bloguri, ca nu sade bine la originalitate si la spontaneitate. stric bunatate de blog daca scriu la comanda. :)

am avut emotii la meci, dar deh, cand a intrat Badea am zis ca da gol, Pishku nu m-a crezut, a zis doar ca ar merita. si p-orma ciiiiine avea DITAMAI ranjetul? :D

Unknown said...

6. sunt orgolioasa

nu creed! cum sa urasti asta? mi se pare o super calitate! lumea ar da bani multi pt ea :p

Template by:

Free Blog Templates