March 11, 2008

Your skin, brown from the London Rain.

Am citit zilele astea un strop de poezie, incercand sa gasesc ceva care sa imi placa.
Adevarul e ca oricat am citit, aici nefacand referire la clasici, pentru ca citesc altceva decat Eminescu - no offense, chiar nu imi place simplismul lui - am gasit putine chestii care sa ma atraga.

Therefore, back to music, asta stiu sa fac cel mai bine, sa rascolesc internetul si sa ascult sunete si versuri.

Sa ascult oameni, asta imi place mai mult. Chiar daca ma uit la tine si nu zic nimic, iau notite, sa stii. Iti fac o analiza amanuntita in timp ce-ti zambesc extrem de inocent. Doar stim ce mutritza de copil am, uita-te la poza mea de profil. Ai putea jura ca am 17 ani. Am, mereu am varsta asta. With a little touch of 23.
Stiu ce te atrage si ce te enerveaza, multe din actiunile mele sunt foarte, poate prea controlate si fac asta pentru a vedea ce reactii ai; de multe ori te zgarii intentionat, vreau sa vad ce, cat si mai ales CUM curge din tine, cum te agiti sa te repari si cum incerci sa dovedesti ca esti mai puternic decat mine. Esti, in multe feluri. Dar nu vei putea lua niciodata puterea zambetului afisat in coltul gurii mele. Si nu-mi vei putea lua niciodata privirea zambitoare pe care o am atunci cand exagerezi sau cand bravezi. Si, niciodata, absolut niciodata, nu ma vei putea dobori.
Poti zambi cand citesti toate astea, si eu iti zambesc cand bravezi si esti puternic.
ASTA e poezia mea.

Queensryche - I Will Remember


free (1)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates