March 08, 2008

Moving my walls, screaming my crawls

Orasul asta ma leaga de maini si de picioare.
Orasul asta imi schimba sinele de tramvai cum nu m-am gandit pana acum sa o fac. Sa-mi schimb sensul de mers si utilitatea macazului, sa construiesc sine dupa cum imi e drumul, sa fac statii numai daca vreau si sa merg fara frane.
Orasul asta aglomerat imi negociaza pretul la trandafiri, petala cu petala. Orasul asta ma face sa cer intersectiilor sa stea pe loc, semafoarelor directiei mele sa stea incontinuu verzi, atat de verzi incat galbenul zapacit sa nu mai apara, iar rosul sa isi ucida lent toate ledurile, unul cate unul...

Orasul asta e atat de aglomerat incat imi explodeaza mintea si imi reorganizeaza porii. Orasul asta aglomerat imi ucide visele ... pentru a crea moment de moment altele noi, mai mici, mai multe si mai intense ... orasule cu intentii criminale ... multumesc ... zambesc ...

free(1)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates