April 09, 2009

Treaba p-aicişa stă aşa:

Hai să vă spun din nou cum stă treaba p-aicişa:

1. ACCEPT toate comentariile, chiar dacă au un conținut explicit – atât timp cât explicitul acesta are o oarecare justificare; ACCEPT orice comentariu şi părere, că de aia barul ăsta e mereu deschis, asta atâta timp cât semnați în cartea de onoare, adică nu vă dați anonimi. Am pretenția ca cititorii mei să fie “cineva” şi sunt convinsă că niciunul dintre voi nu este un “nimeni”. Minimul de respect solicitat este ca orice comentariu să poată fi asociat unei personalități mai mult sau mai puțin umane. : )
2. RESPING/dau reject comentariilor anonime sau care conțin injurii la adresa celorlalți cititori/comentatori. Am avut câteva adresate chiar mie, dar pentru că niciunul nu a avut tupeul să semneze, pentru că dacă eşti capabil să te exprimi ca un animal retardat nici nu poate fi vorba de bun-simț, iată că am aplicat regula identității:
eşti anonim, păcat, ți-ai cam pierdut timpul pe aici,
pe mine nu mă lovesc nimenii. : )


Acestea fiind spuse, spor!

PS: Azi fu mişto, eu am luat un examen, iar mama a coborât 110 m pe coardă, pe o stâncă – prima dată când face asta şi e foarte, foarte încântată, iar eu sunt foarte, foarte mândră de ea! : )
Aveau dreptate U2 aseară, când mi-au cântat:

U2 - Beautiful Day [Live @ Slane Castle]
[one of my all time favorites]

Lovely! :)

2 alarm clocks:

Unknown said...

Ti-am zis cumva "Felicitari!" ???

Miezu` said...

doar de vreo 3 ori, asa :))
merci ;;)

Template by:

Free Blog Templates