April 14, 2009

AC/DC ... ete ... fâs

Referitor la postarea aceasta, iată ce se zice aici:
"Bucharest Rock Arena se amana pana la o data care se va comunica ulterior
Cumparatorii care doresc recuperarea contravalorii biletelor achizitionate sunt rugati sa returneze tichetele in locatiile din care au fost cumparate sau, in cazul cumpararii de pe www.ticketpoint.ro, sa scrie o solicitare care sa contina numele pe care s-a facut comanda la contact@ticketpoint.ro"
Urât gestul, cică e țeapă.
Da, deci nu mai vine niciun AC/DC la niciun Rock Arena, era un mare fâs.
Şi azi auzisem ceva şi de Aerosmith.
Păi dracul vă mai cumpără bilete dacă faceți d`astea.

Păcat, mi-ar fi plăcut : (

6 alarm clocks:

Crisa Crisa said...

OPs! AC/DC a fost in concert la Budapesta ;)) Si a fost suuuuper!

Cica.



Mi-a soptit cineva la ureche.;))

Miezu` said...

of, ce bine ar fi mers si la noi un show lovit de tunet 8->

portos said...

hai trezirea, la virsta voastra si mai credeti in povesti cu vine ac/dc.. de parca ar stii unde e romania pe harta :P

Miezu` said...

hai ma, speram si noi :))

portos said...

si voi?! :)) ca eu comandasem deja bilete :P

Miezu` said...

a, bine c-am fost ocupata cuuu... altele :D zilele astea, ca n-am apucat sa fac pasu` :)))

Template by:

Free Blog Templates