April 08, 2009

Eu am încredere în oameni

Las la o parte în mod voit cele ce se întâmplă în Basarabia. Mi-e groază de ce mi-a trecut pe la urechi zilele astea şi mi-aduc aminte din nou despre ce îmi povestea colega de bancă din liceu, basarabeancă, despre cum trăia acolo şi de ce a venit în România, departe de părinți şi casă, la numai 14 ani.

Apelez acum la bunăvoința celor ce [mai] citesc ce scriu aici din timp în timp.
Blogul ăsta, pe care de multe ori l-am lăudat ca fiind mai mult un loc de joacă şi mai puțin un loc de agitație socială, în care să fiu încă un om care se bate cu pumnul în piept pentru aceleaşi clişee, îşi doreşte ca măcar din când în când să trezească ceva în mințile şi sufletele voastre.
Acum vine Paştele.
Eu am recunoscut de atâtea ori că sunt mai puțin credincioasă … hai să nu mai pronunț termenul de atee, am impresia că e un concept pe care încă nu e toată lumea capabilă, nu să-l înțeleagă, ci măcar să-l accepte. Dar în preajma Sărbătorilor pe care oamenii dragi mie le percep ca pe un moment în care ar trebui să fie mai buni față de ceilalți, mă ataşez aceluiaşi sentiment şi încerc să-l accentuez şi să-l imprim şi mai tare celor din jur. Numai că vreau să rețineți, îmi pare rău că avem nevoie de Calendar şi post pentru a ne aminti că suntem oameni printre oameni.

Acestea fiind spuse, se apropie Paştele.
Cred că v-am mai propus chestia asta şi la Crăciun sau tot în preajma Paştelui, posibil cel de anul trecut, nu mai ştiu exact. Ideea este că dacă tot faceți curat prin casă, poate găsiți nişte hăinuțe care nu vă mai trebuie, nişte jucării la care ați putea renunța, cărți pe care ați vrea să le cunoască şi altcineva şi ce credeți voi că ar mai putea fi de folos unor copii dintr-un Centru de Plasament. Este vorba de copii cu vârste între 6 şi 18-20 ani, atât fete cât şi băieți, iar aici lucrează mama mea, deci toată încrederea că lucrurile ajung acolo unde trebuie.
Mulțumesc pentru aducere aminte Simonei şi Ianei! : )


Şi, dacă tot suntem la capitolul “oameni de treabă”, nu uitați să donați 2% din impozitul aferent veniturilor anului 2008 unei Organizații Non-Guvernamentale.
Eu susțin Fundația Donatorilor Benevoli de Sânge; împreună cu prietenii Kish, Horia şi Codrutz vă invit şi la donare, dar dacă nu puteți ajuta în felul ăsta, din varii motive, minimul pe care îl puteți face este să completați acest formular şi să îl depuneți la Administrația Financiară de care aparțineți cu domiciliul. Mă ofer să mă întâlnesc cu cei [din Bucureşti] care nu pot face drumul pana la AF, pentru a-l depune personal.


Pentru ambele situații vă stau la dispoziție pentru eventualele întrebări, inclusiv completare formular, pe blog / mail / messenger / telefon.

2 alarm clocks:

Simona said...

ma bag si eu la strans hainute :) gata, azi fac curatenie prin sifonier. spal, apretez, bibilesc, pun deoparte :)

Miezu` said...

good, lemme know :)

Template by:

Free Blog Templates