April 16, 2009

Demuult, taare demuult...

... scriam aşa:


21.12.2005

Primul sarut

Asta seara a nins... pt prima oara in iarna asta... ciudat, eu de ce am simtzit ca iese soarele? Pt prima oara din vara asta incoace.. Nu cred k stiu.. tot ce imi aduc aminte... un pod de piatra, doua perechi de shoshoni ce au tatuat zapada, un nas rece, al meu, cred... al doilea nas, un pic roshu shi ceva mai rece, asta, sigur, sigur, era al lui... doua respiratzii agitate... shi.. ah.. una singura, intr-un sfarsit.. fulgi de nea ce invadeaza fetze, raze de soare ce invadeaza suflete, zambete pierdute in celalalt, ochi inkishi copilareste, buze moi shi calde, maini ce-shi cauta locul cuvenit...trupuri ce se topesc, de parka s-ar face una cu zapada.. oameni trecand, ei doi strigand..

Afara ninge cu soare...


Şi el a spus aşa:

Cismigiu by night
In sfarsit a nins...sper sa tina pana la revelion...
24:00...Cismigiu...totul e acoperit de zapada care scartaie si aluneca...in functie de incaltaminte :)... putina lume in parc...liniste...frumos...rece :) dar doar la inceput...apoi stau in mijlocul parcului langa un copac foarte batran si luminat in verde ... si ... dansez ... fara muzica. La un moment dat incepe alarma unei masini si atunci parca nu ma mai simteam asa ciudat.
Si bulgari... si maini inghetate cu sau fara manusi cu ciucuras... si multe zambete, rasete si glume...
Uitasem cat de frumoasa poate sa fie iarna...:)... nu e doar frig si nasuri inghetate...

E vorba despre bulgari! Incercati...n-o sa va para rau!


Luni, 13 Aprilie 2009, Fox Broadcasting Company a lansat un nou episod al serialului House MD:
107 (5-21) "Saviors" - April 13, 2009 - Sporotrichosis
Staff at Princeton - Plainsboro, particularly House and the team, try to deal with the recent tragedy while Cameron presents House with the case of an environmentalist who collapsed in the middle of a protest.

Nu-mi place să stric surpriza celor care urmăresc serialul, dar la sfârşitul episodului, Dr Chase o cere în căsătorie pe Dr Cameron. : )


Iar eu, pe acelaşi 13 Aprilie 2009 ... eu am spus “Da! :D”, pe acelaşi pod de piatră pe care demuult, taare demuult... el m-a sărutat pentru prima oară.
Urshii s-au logodit şi şi-au bucurat părinții şi prietenii, ceea ce vă dorim şi dumneavoastră! : )


PS: am postat blogul ăsta cu o micuță întârziere, pentru că deşi am spus unor oameni, sunt câțiva foarte speciali cărora am preferat să nu le spun prin telefon sau prin alte căi de comunicare din astea moderne, ci am aşteptat să o facem" the old fashioned way"--> să îi văd la moacă în momentul în care le dau vestea - vezi tata, care zice că a simțit el ceva pe la prânz în ziua aia : ))) şi mama căreia i-am spus aseară, când s-a întors în țară. Abia azi am reuşit să mă întâlnesc şi cu mândrele, pe motiv că dau de băut pentru c-am luat examenul de săptămâna trecută : )))) - vă pupă fata, dragele mele! : )

13 alarm clocks:

kishcutia said...

sa fiti happy :)

ZUGRAVU said...

sa fiti fericiti impreuna pana la adanci batraneti... asa ca in jeux d'enfants? (oricine ati fi voi :d)

Miezu` said...

multumim [clipesc fooaaaaarte des :))]

Mihai said...

maica-mea s-a maritat la 18 si m-a facut pe mine la 19. tu... cam tarziu!

Miezu` said...

hai, lasa atitudinea de semi-zeu si ureaza-ne sa fim fericiti :)

Mihai said...

incredibil, la postul asta n-am ce gluma face, totul pare aiurea! inseamna ca nu-mi ramane decat sa zic "casă 2.0!", nu?

Miezu` said...

esti un simpatic, bah :)))

Coyote said...

Toate relele spre bine, dupa cum se poate observa :)

Ai grija cu plictiseala, in rest eu cred ca totul va fi ok. La multi ani impreuna (preferabil toti ;)) )

Vera said...

WOW Mai Ioana hai ca ai facut-o, am copilarit impreuna, ne-am facut domnisoare si acum hmm tocmai ai dat startul la maritish :) Felicitari si sa fiti happy si sanatosi toaaaata viata:):):):)

Crisa Crisa said...

Vai, cata dreptate are cu plictiseala. Noi ne plictisim cam repede?!
Ti-am urat toate cele "in the old fashioned way"...sa-ti mai urez si aici!? :P Sa fiti fericiti si stralucitori ca in prima zi!


PS. Din cate observ, e foarte probabil sa ne intalnim, ca de obicei, mai tarziu.

Miezu` said...

multumesc, se vede ca sunteti surori, ati comentat una dupa ailalta :)))
dar Crisule, nu uita ca ne pricepem la ceva foarte, foarte bine, pastram cu mare grija langa noi ce-i frumos si bun si, mai ales, AL NOSTRU :))

da, ne vedem intr-o ora si putin :)
:*

Simona said...

felicitari sincere si la multi multi ani impreuna! ce ma bucur ca macar unora le merge bine si e primavara in sufletul lor! congrats!

moniq said...

felicitari Ioana, sa fiti foarte foarte fericiti.pupici

Template by:

Free Blog Templates