April 12, 2009

Ni se pregăteşte [încă] ceva : )

Maaamiii, iar avem concert!


Da, pe 30 şi 31 Mai, 2009, mergem la Bucharest Rock Arena! :D
Click pentru detalii şi, ca de obicei, vă urez obişnuitul …

Meet you there! : )

5 alarm clocks:

moniq said...

deci i-au anuntat pe ac/dc? chiar vin? i'm in heaven:)

Mihai said...

"mami iar avem concert" e mot-a-mot, nu? ca ma tot intreb eu de unde ai tu bani de TOATE concertele :-?

Miezu` said...

yep, moni, it`s official, made my day :D

deloc motamo, mishule, uneori e chiar invers. :) [she works haaard for the money, sooo haaard for the moneeey... :))]

moniq said...

se pare ca e o mare teapa:(:( sunt foarte trista:( bineinteles ca m-am grabit sa-mi iau bilet

Miezu` said...

abia am pus blog pe tema :))
stiu, am auzit azi :(

Template by:

Free Blog Templates