April 04, 2009

Info utile de la un om obosit

Am avut o săptămână obositoare şi lungă. Încă nu s-a terminat, ştiu, dar tot sper să iasă ceva bun din ea. : ) Nu mai scriu acum, tot cu ceva treburi…
Ca să iasă ceva bun dintr-o postare în care mă plâng : )), hai să furnizez o informație:
Dacă aveți nevoie de un notar public care să lucreze sâmbăta, după o gramadă de pagini de internet şi telefoane date pe la cunoştințe, am ajuns la [tot Google, săracul] acesta:

Birou Notarial Atanasiu Dragos si Asociatii
Adresa: str. Corneliu Coposu nr. 3, bl. 101, sc. 4, ap. 66, sector 3, in zona PIATA UNIRII, intrarea in bloc facandu-se prin strada Sf Vineri (luni - vineri 09.00 - 18.30, sambata 09.00 - 15.00)., Bucuresti
Telefon:0726295294
Fax: 0213264144
E-mail: [atanasiu2009 at gmail punct com]

Doamna care a răspuns la telefon mi-a ascultat problema pentru câteva minute bune, a înțeles urgența şi a aşteptat ca trei oameni să ajungă la biroul ei din 3 colțuri de oraş, chiar dacă am sunat-o cu doar 2 minute înainte de terminarea programului afişat. Cu ajutorul ei, birocrația a fost învinsă! Iar 3 copii dintr-un centru de plasament vor putea pleca luni dimineață din țară într-un schimb de experiență româno-belgian, însoțiți de mama mea. : ) Sunt o romantică, fiind vorba de mama, dar sunt încântată că am găsit ajutor.
Mulțumesc familiei Urs care a gugăluit informația. : )

Weekend liniştit[or] vă doresc şi, nu uitați...

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates