April 27, 2009

Entuziasm major

Au venit biletele la Sensation White! :D

Sunt aşa entuziasmată încât deja mă gândesc ca la anul să mergem la Sensation Black:
Sensation Black 2007 Trailer - Good quality(Amsterdam Arena)
,
dacă o să fie. Dacă n-o să fie la anul, atunci când o fi, numa` să fie. : ))

În altă ordine de idei, nu mai mergem la Paris. Am ajuns la decizia asta pentru că inițial am mers pe ideea închirierii unui apartament, aşa cum ne-am obişnuit pe unde am mai fost, dar pentru că francezii ne-au tratat ciudat şi ne-au trimis un contract de închiriere cu nişte clauze mai mult decât aberante, am hotărât să schimbăm macazul şi să ne îndreptam atenția asupra frigului natural, că de răceala umană ni s-a cam luat.
Acestea fiind zise, hai să fie nişte Danemarca:
şi nişte Norvegia. : )
Sincer, mai mult m-a fascinat Norvegia până acum, prin simplul motiv că adună la un loc nişte chestii la care doar visam când eram mică:
Fiordurile norvegiene, geniale peisaje ale Nordului,
aşa numitul Soare de la Miezul Nopții, unde soarele se încăpățânează să stea pe cer chiar şi la ore târzii, nu mai spun de Aurora Boreală… : )
Sunt aşa entuziasmată şi de chestia asta, încât am răscolit internetul pentru detalii, iar ieri chiar am dat fuga la Diverta şi mi-am luat carte cu Norvegia, să ma documentez. : ))) Şi, să nu uităm, în Norvegia, în Arhipelagul Svalbard se găsesc frații noştri… Urşii polari! :D


Întâi Amsterdam scurt, vreo 5 zile, pe urmă cât om putea din Scandinavia. Abia aştept : )

7 alarm clocks:

Vilhelm man said...

Frumoase imagini!

Mihai said...

cand amsterdam?

Miezu` said...

3 - 7 iulie

Mihai said...

eu tineam minte ca ziceai de paris toamna, si am presupus ca o sa fie amsterdam (si) in toamna. cam pe-atunci o sa fim noi acolo ;)

Miezu` said...

Amsterdam se leaga de SW, care e in Iulie :)

Mihai said...

am fi si in 2010 acolo

Miezu` said...

rareori merg de 2 ori in acelasi loc, mai ales ca inca n-am buget de explorator excentric asa cum am visat cand eram mica :)

Template by:

Free Blog Templates