April 21, 2009

Pauză, dar mă întorc să hater-esc

8.45 pm: Cred că din când în când ar trebui să ne oprim pur şi simplu. Orice am face, să spunem “stop”.
Aşa cum fac acum cu blogul ăsta, pun pauză şi mă duc să dorm.
.
.
.
.
.
.
Zzz……



10.00 pm: Nu m-am culcat, m-am întors pentru că am văzut un videoclip înainte de culcare:

Nightwish - Bye, Bye, Beautiful


Poate că sunt eu hater-iță din aia nasoală, poate sunt fan al Tarjei, dar de când cântă Blaxy Girls cu Nightwish? :| Poate doar îmi plac lucrurile bine făcute şi mi se pare că nu e ok ce se întâmplă cu fusta aia de blugi.
Poate că ce urmează ...

Nightwish - Over the hills and far away


… mi se pare mie foarte mişto pentru că am rămas eu ca o îndoctrinată ce sunt, cu idei învechite printre creieri, but, girl please, ce e cu fusta aiaaaaaa!?



Tribut şi plecăciuni lui Radu [le Cousin], care e în țări îndepărtate şi reci, pentru că el mi-a dat să gust din rock şi tot el mi-a făcut cadou prima mea casetă cu Nightwish, pentru că mi-e dor de el şi îmi doresc să-i fie bine şi să vine mai repede acasă. : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates