April 21, 2008

To Bursa or not ... tu, cel cotat la Bursa...

Baiatul acela smecher, cu stil propriu si personal, vulgar, dar care are el ceva care atrage, iar eu chiar aleg sa-l promovez aici, Nico, mi-a adus in minte o afirmatie pe care eu nu stiam de unde sa o iau dar care in mintea mea era o replica draguta la ideea cum ca un trend de pe Bursa poate fi aplicat si in viata;

replica asta, zice Nico, "e o vorba din "copiii de la 402" desenul ala de pe Fox Kids:

"eu nu urmez tendintele, eu le stabilesc"."


Asadar, daca as transforma ideea cu trendul care nu poate fi pus sa mearga inapoi intr-o, hmm, sa-i spunem "lectie de viata", as putea spune ca daca trendul tot nu mai poate fi dat inapoi, atunci macar stii ca il poti urma si te poti mula pe situatia lasata de el in urma.
[cica trendul e ca dara aia pe care o lasa un melc prin curte, auzi comparatie aici :))]
Nu stiu, sunt sincera si extraordinar de inocenta [si rasfatata, de altfel :D] cand iti clipesc des si-ti spun ca nu ma pricep eu la chestiile astea cu Bursa ... :) ... sunt pasiunea altcuiva ... dar sunt convinsa ca voi pricepe eu ce si cum pana la urma si ma voi plimba dupa trendul asta pana o sa, pana o sa... Nu stiu, o sa vad eu ce si cum.

Foto: Parazitand, by Miez.

Si totusi, ca sa fiu rebela [si neaparat fara cauza! :))] pana la capat, sustin sus si tare ca viata aceasta, darlings...
uite, puff!, nu este chiar ca Bursa ...

"eu nu urmez tendintele, eu le stabilesc"
! :)


0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates