April 17, 2008

New.

Dupa lupte seculare... Am din nou PC. :) Ideea este ca m-am chinuit sa nu scriu, dar am cazut prada hartiei si pixului and enjoyed every damn moment of the relief.

Azi nu mai scriu chestii detaliate. Dar am sa va spun ca sunt fericita. Ca am parte de cativa stropi de liniste, ca zambesc din nou si din ce in ce mai des, ca ... mda, ce aiurea sunt, nu? Eu oricum zambesc tot timpul, e un atu pe care il utilizez ca pe o reala arma...
Eh, esential este ca imi este bine. Imi e soare tot timpul si nu ma mai doare capul [chiar, non-metaforic vorbind, mi s-au rarit durerile de cap si nu mai am pastile in geanta :)].
Pot sa ma bucur si daca ploua, pentru ca stiu ca soarele este ala pe care ni-l facem noi; pentru ca stiu ca si daca ploua poti sa te bucuri de o plimbare frumoasa - cat a plouat zilele astea am mers numai fara umbrela spre si dinspre serviciu. M-am ascuns sub un pom sau sub o streasina, am mers repede si am facut febra musculara, dar macar am respirat aer de dupa ploaie si m-am felicitat ca datorita umezelii mi s-au format carlionti si ca arat ca un copil de scoala generala imbracat in costum [in stilul meu, office-rock :))].
Poate e doar primavara, poate ma bucur de oamenii din jur, poate ma bucur ca il mangai pe motanul Mishu, poate sunt fericita ca mi-am reparat calculatorul, poate imi place ca-mi ascult din nou muzica, poate ca ma simt libera, poate ca ma simt legata intr-un mod foarte ... foarte liber. :)

Si, in cinstea ideii de a fi free, de a fi 1, una, unul, inaugurez o noua bucatica de carton, intitulata free (2).
Si sa stiti ca zambesc.
Des.

9 alarm clocks:

Anonymous said...

Office-rock?! Fugi de-aici! :P

Miezu` said...

dap, copyright lui Dragos pt asta :))
specially designed for The Miez :D

Unknown said...

Fata asta, zambitoare, este printre acei oameni care fac febra musculara pe drumul de acasa la munca!

Miezu` said...

merge repede, mah.
si gafai daca fac asta, intreaba-l pe andrei cum vb la telefon, acum 10-15 minute a facut misto de chestia asta :)))

Unknown said...

get yourself a bike!!!:)

Miezu` said...

am.
du-te tu calare pe bicicleta, fiind incaltat cu tocuri in acelasi timp :))

Unknown said...

m-am lasat de tocuri! si ma duc si tare, pentru ca am un spirit competitiv! Bicicleta este necesara pentru a te putea invita in parc in uichend!

Miezu` said...

smeeeecher, tu pe tocuri. cat ai avea, 2.10m? =))))

parcul se rezolva si fara pretexte, bre, dar sunt kinda booked primavara asta :)))

Anonymous said...

Oho! Un adevarat flame aici. Ce-ti place sa folosesti expresiile noi ...booked.

Template by:

Free Blog Templates