April 07, 2008

Ce e nou si ce mai faci, eu-s fain di tat. Jur.

Da, am primit raspunsul, nu plec in Africa. Merci pt sustinere. :)

In alta ordine a ideilor, I feel like driving. Da, e adevarat ca nu am carnet si nu cunosc senzatia vitezei, mai ales ca nu am pus niciodata mana pe volan pentru a fi putin smechera [si lipsita de sens] inainte de a sti cu ce se mananca faza asta, dar cred ca mi-ar placea tare mult.

Soooo, what's new?
Pai, e nou ca nu am calculator de vreo 2 saptamani. De aia nu mai scriu. Nu m-am suparat pe nimeni si, nu, nu ma mai intrebati, nu tin pe nimeni pe invisible. Ma zbat sa salvez ce aveam pe hdd, texte, poze si poate niste muzica si niste alte chestii importante gen tot ce am lucrat in facultate&pt masterat, proiecte, referate, lucrare de licenta, mda, prostii din astea. Ma ajuta amicul Urs si-o sa fie bine. Tks, kid :)

A, ca veni vorba, mai e nou un statut de single, e in actualitate si incerc sa ma acomodez cu el discutand cu oameni, vizionand meciuri de fotbal [anything, as much as possible :D], cunoscand, dansand, band whiskey, band suc de mere pt ca arata a whiskey [p-asta am auzit-o de curand], cumparand pantofi, schimband look [am primit un telefon cand eram la coafor si la auzul locatiei mele interlocutorul a pufnit in ras. Dar pe urma am vb din nou de fotbal si s-au calmat apele :))] si alte chestii din astea de muiere deprimata. Glumesc, ma simt bine. :) Am fost chiar ceruta si de nevasta in perioada asta, deci o duc ok. Dar sa stiti, daca pana la 28 de ani nu ma ia nimeni, il iau eu pe Andrei - daca mai e valabil, ca el atunci o sa faca 30 si chiar ca nu-l mai ia nimeni. :)))) Love :P

Pai, ce sa mai fie nou? Cam atat. Imi doresc sa plec la munte si sa ajung sa vad marea, dar neaparat in Vama, mai ales pt ca am vazut la stiri ca se prabuseste faleza si se pierde din plaja, imi doresc sa ma dau in leagan si sa cobor cu bicicleta pe dealurile din Carol - e plin de iarba, aluneci ca nebunul la vale, viteza, muzica in casti ... aaaa ... o nebunie de senzatie ...


Stiti cum sunt zilele astea? Zambesc. E adevarat, desi primesc vesti nu tocmai bune si ma intristez intr-un fel sau altul - macar din empatie si tot ma simt putin gri, nu ma pot abtine sa nu ma simt free (1 - soon to be all mine).

Nu stiti voi, dar e o senzatie placuta.
Chhers, darlings. :)

5 alarm clocks:

Anonymous said...

Buna veste, cea legata de Africa... Just securing :)) ...Pana atunci prevad o cariera minunata de hitman, ca sa se asorteze cu noua gheata din vene.

Miezu` said...

nu te omoara nimeni, mah. si nici tu nu vei fi nevoit sa ucizi.
just wait for 4 years :))

Anonymous said...

Hey! Nu stiu ce e cu perioada asta, dar si eu am ramas single. Ca de la single la single, nu-i asa ca e un sentiment placut for a change?:)

Miezu` said...

sincer? nu stiu. n-am mai fost singura de 6 ani si ceva. parca nu mereu e chiar ok. dar, ne facem noi mari.:)

ia, sa te citesc, ca vad ca te-ai apucat de scris si eu n-am avut pc pt o luna. cum spuneam, te citesc si ma intorc cu mai multe cuvinte. :P

Anonymous said...

Nici eu nu am mai fost singura de 4 ani, iar inainte de atunci pauza a fost de 2 saptamani dupa o relatie tot de 4 ani:)) Stii piesa aia de teatru "Dragostea dureaza 3 ani" Eh, la mine dureaza 4 ani se pare :)). Da, ne facem noi mari:P

Template by:

Free Blog Templates