April 28, 2008

Concerte, dileme, frame story

Aseara am fost cu R0x, cu Rat si cu Andrei, la concertul inca unui artist Ninja Tune, domnul Amon Tobin, in club Session, pe undeva pe str Elefterie.

Concertul, well ... mi-ar fi placut mai putin dnb si mai mult Cujo, n-am nimic cu drum-ul, dar ce-i mult dauneaza grav sanatatii:
Pishku`: trompa lui eustachius
Pishku`: care face legatura intre urechea medie
Pishku`: si faringe
Pishku`: ca sa se egalizeze presiunile aerului
Pishku`: d-aia ti se desfunda urechile cand casti :)))

Merci, smart soon-to-be-medicine-doctor-Pishku`. :D
Da, dupa cum spuneam, cam dureros pentru trompa mea si a lui Eustachius, sa combini zgomotul sonorizarii nu prea stralucite cu fumul fumatorilor din jur - am 7 saptamani si 5 zile de la ultimul fum!!!, give it up for Andrei care azi aniverseaza a 8a sa zi fara tigari! :D

Acel Amon Tobin care imi place mie se gaseste cu o melodie [Cat People], pe fundalul acestui video:
Ventrilo Harassment - All the rabbits have butterflies


Revenind, clubul arata ok, imi plac numele de pe afisele concertelor sustinute acolo; mi-as dori sa fie mai multe loculete din astea in Bucuresti. E drept, nu prea sunt eu in masura sa fac comparatie si e clar ca am alte gusturi decat majoritatea, de exemplu [prepare yourselves! :))], in Bamboo n-am fost pana acum si recunosc ca am o curiozitate, dar nu e foarte arzatoare, in Fratelli, lac-nelac, nou sau ars, nu imi place, in Gaia DJ-ul suge rau de tot si lista poate continua.
Asa ca poate se gasesc niste neni cu bani si mai plimbati pe afara sa faca mai multe locuri gen fabr.ica, de care imi place pt ca are concerte misto, arata mai underground, e aproape de casa si are alt soi de clienti - desi am si aici de obiectat, s-a creat trendul fetelor tunse pana la umeri, cu breton mai lung decat parul si care le aluneca pe langa barbie, cu rochite de gravide si incaltate in balerini fistichii, cu gentute colorate sau cu forme ciudate, dar e ok, macar sunt simpatice, chiar daca arata toate la fel. :P

Pe vremea mea ... La naiba, daca stau sa ma gandesc, ma simt intre generatii acum. :) Nici ca fetele alea gravidute nu ma simt, nici in categoria tipeselor incaltate pe tocuri in orice ocazie nu ma incadrez, desi si mie imi place sa fiu funky sau sexy ass bitch, dar nu tot timpul. Ce ma fac, cum combin romantismul adidasilor, curelelor colorate si a urcatului dupa corcoduse prin toti pomii cu aroma vestei din piele si a pantofilor croco?

Pe vremea mea, uatevar. Ma duc sa imi pregatesc bagajul, poimaine plec IAR sa ma plimb! :D
Intre timp, sa ascultam niste Timpuri Noi - Perfect, daca tot discutam de vremi.
Poza: Miez asculta, by miEZ.
Cheers, darlings!

4 alarm clocks:

Anonymous said...

Mama da' stiu ca ai fost foarte indulgenta... la cat sange a curs din urechi. Niciodata nu am fost fan "concerte de DJ". La concert vreau sa ascult prestatii vocale, chestii... pentru restul nu e nevoie de live.

Miezu` said...

pai am fost indulgenta pt ca stiu ce poate nenea amon si imi pare rau ca nu ne-a dovedit talentele sale

Unknown said...

Fascinata cutia de cola!:D Pe de alta parte, fascinanta poza:)

Miezu` said...

multumiri distribuitorilor de Cola si Ezului :)

Template by:

Free Blog Templates