April 27, 2008

Granted to charm you `till death do us part

Sunt curioasa cum de am inceput sa scriu din nou cu sufletul.

Am avut o perioada in care imi lipeam degetele de taste din obisnuinta, "bagam" blog pentru ca nu mai scrisesem de mult si imi pierdeam vizitatorii.


Banuiesc ca facem multe lucruri pentru ca asa ne-am obisnuit sa facem...
Banuiesc ca ne obisnuim sa avem ceva acolo, sa stim ca e al nostru si nu ne gandim niciodata ca ar putea pleca din cadrul societatii personalitatii noastre.
Banuiesc ca asa procedam si in cazul oamenilor din jurul nostru, ne obisnuim sa ii avem acolo. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu am o problema mare cu asta, imi place sa stiu ca oamenii au un confort in relatia noastra, dar nu-mi place, ah, cum e expresia aia englezeasca: "taking things for granted", da, nu-mi place sa stiu ca oamenii au senzatia ca ma cuvin lor, oricare ar fi specificul relatiei dintre noi. Imi pare rau, poate iert anumite lucruri, dar ma laud cu o usoara ranchiuna. Nu uit. Si plec.
Deci, don't take anyone for granted. Mie nu-mi place, de ce-as face-o? De ce mi-ai face-o?

In fine, nu stiu ce mi-a venit sa scriu asta, probabil niste scheleti din debaraua-mi s-au gandit sa scoata craniul la suprafata si sa dea din maxilar.
Dar voi sa siti ca sunt fericita si zambareata, plutesc pe norisori albi, sunt mandra de ceea ce am, abia astept sa plec marti de acasa spre serviciu... :)

Foto: Lucky Bastard by Miez. L-am gasit azi, in parcul Carol, in plimbarea cu Dan; mergand, m-am uitat pe jos si, intr-un imens covor de trifoi pur si simplu l-am vazut pe acela cu 4 foi. Lucky good-sighted Miez :)
Asculta
Adriana Evans - Lucky Days


2 alarm clocks:

Coyote said...

You really ARE lucky... For being able to see so many colours.

Miezu` said...

culorile nu mai inseamna nimic atunci cand esti pus sa alegi intre alb si negru, doua NONculori.

Template by:

Free Blog Templates