June 17, 2007

Sa ne intelegem, bah.

inteleg ca messengeru` e o forma de comunicare ieftina, adica moka, dar daca vorbesti ceva cu un om si discutia devine un pic mai aprinsa [adica not the usual crap we usually use it for] este foarte probabil ca respectiva persoana sa inteleaga cu totul altceva, decat ceea ce doresti tu sa transmiti. asta prin prisma faptului ca nu percepe restul semnalelor care insotesc de obicei un mesaj, astfel ca discutia poate deriva intr-un mare rahat. asta una.
a doua. daca tot ai ceva mai serios de comunicat, iti imprumut eu 30 de mii sa te duci la o cola la jumate in cismigiu si sa iesi dracului din casa, televizorul prosteste, calculatorul prosteste, internetul creaza dependenta.
a treia. chiar si atunci cand vrei sa insulti un om, exista posibilitatea de a face acest lucru intr-un mod civilizat, daca nu [si asta in mod cert] pt respectivul individ, macar pt a te respecta pe tine si a avea satisfactia lucrurului bine facut, indiferent de natura acestuia. primul pas este acela ca daca tot ii zici ca e de rahat, macar spune-i-o cu toata gura, ca sa simta nenorocitul ca esti furios, orgolios, complexat, etc.
[acest punct trei s-a nascut in urma ideii ca furia este inutila, mai degraba pierzi timp pretios din rezolvarea problemei decat sa te angajezi la "reparatii orgolii".]
a patra. pentru ca n-am mereu rabdare sa oblojesc pe altii, le mai am si eu pe ale mele, pentru ca mi-e sila de slabiciuni si de oameni slabi, pentru ca merit mai multe decat crezi.
piss off and piss out.

5 alarm clocks:

Rrarresh said...

adevar..scrii :)

Miezu` said...

scrrriu, raraitule. ;;)

Nelutu said...

Lipsa diacriticelor, imposibilitatea de a vedea tonuri, incapacitatea de a vedea expresii, zambete, grimase, natura suspicioasa a noatra ca tineri useri de YM, si mahalaua care ne inconjoara, toate colaboareaza uneori si duc la "misintelegeri" sau "neunderstandings".
Oricum cand o cearta e programata, toti prefera YM, posibilitatea de a raspunde la acuzatii cu intarziere, sau de a beneficia de extra secunde pentru propriile acuzatii e considerata mereu un avantaj. Mai putina spontaneitate, mai multa carne.
Buna, sunt Nelu, si m-am certat uneori aiurea pe YM.

Nelutu said...

*noastra, *colaboreaza, *"toti
e mai degraba "ambii useri"

Miezu` said...

cand cearta e pe cale sa se desfasoare, eu prefer sa evit messengerul pana reusesc sa fac un face 2 face cu persoana respectiva. tocmai ca sa evit tampeniile si resturile de ganduri care raman in urma proastei comunicari.
te salut, Nelu. have we met before? :)

Template by:

Free Blog Templates