June 24, 2007

Despre concerte.



Despre concerte.
Despre Cokelive, deci [Horia, o sa mori pt ticul asta verbal pe care mi l-ai transmis].
Locul e foarte tare pt concerte, departe de civilizatie si potrivit tipului de formatii prezente. Nu mi-a placut publicul. Preturile la bauturile nealcoolice sunt ok, tin minte ca am fost la DJ Krush, in Fratelli Studios si am baut Cola de 0,25 ml de 100 de mii, dar nu mi s-a parut ca ar avea alt gust decat aia de la colt. Cine stie, poate n-am degustat-o eu corespunzator... Asa. Berea e mica si cu spuma foarte multa.
Acuma despre privighetori.
Despre Backyard Babies, ascultati de pe dig, in timp ce mergi, preferabil fiind sa se mearga cu capul in soarele cel mai soare, tinuta trebuie sa fie neaparat neagra, complet, fara nimic pe cap si avand iluzia unei oaze sau a unui corcodus din cand in cand, totul formandu-se pe baza lesinului resimtit puternic prin creierii fierti de canicula - bine ca e Andrei mai inalt si-am mers in umbra lui un timp : )). Si bine c-am avut inspiratia sa luam o sticla de apa :, macar.
Despre The Rasmus, mi-a placut gagiul, cu freza lui, cu tot, a cantat bine, au cantat toti, a tinut sa precizeze ca a filmat videoclipul pt „In The Shadows” in Romania, cu actori romani si ca s-au simtit cu totii f bine la noi aici. Dar a stricat totul cand a zis ca ei in fiecare tara in care merg canta ceva de acolo si apoi s-a scuzat ca nu prea a mers la scoala si ca din Romania nu stie decat „The Numa Numa song” si a si cantat o bucata. Buuuuuuuuuuuu!!!!!!
La restu` nu m-am agitat f tare – chillin` pe iarba cu capul pe rucsacul Paulei ruleaza – Musti facand poze lumii, eu in toate apar cu mancare in mana, in gura, pe fata, pe mine, etc.
Despre Prodigy. La Prodigy nu se sta pe jos; se sare si se agita interiorul corpului uman bine de tot pana se face terci de oboseala, totul transformandu-se intr-un mare orgasm dansant. Deci la Prodigy se mai primesc coate in falci, umeri sau rinichi, se mai ramane fara voce sau se contureaza dureri de cap, dar trec pana ne maritam [nu-i asa, Adina? :*].
Despre Vanilla Ice. Se urmaresc pitzipoance pe scena, pustoaice romance scapate de acasa si care dau din acelea pe acelasi penibil Vanilla Ice ca-n anii 90. Nu prea-i iese combinatia „harcor”, gen Limp Bizkit, asa. Deci la Vanilla Ice se pleaca acasa, sfatul meu.
Ma duc si azi, Incubus+Miez=love.

4 alarm clocks:

Nelutu said...

Combinatie. Vanilla Ice era clar ca o sa fie praf, zic.
Suna chiar bine prodigy, si mai ales luand in considerare marea combinatie care s-a dovedit a fi biletu pe 2 zile, m-as fi pus in miscare, dar trebuia sa fiu la politie cu olandezu :D

Miezu` said...

mai, vanilie ala a inceput bine, stateam si ne uitam ca e chiar marfa. dar a stricat-o dupa cateva melodii. pacat.
iar bilete am avut si la 500 de mii pe 2 zile, da` daca n-ati vrut :-??

Anonymous said...

ce a fost si altcva in afara de Prodigy? :D i kind of flushed(hehe) Vanilla Ice...bad bad memory. Dar ...Prodigy a rezultat intr-o frumoasa febra musculara in tot corpul...who tf cares.

p.s: MERGI si azi...nu ma mai invarti pe mine ca asa si pe dincolo...

Anonymous said...

vanilla ice ruleaza.sunteti voi hateri.mai ales pe asa caldura nu avem nevoie decat de ice ice baby :))

Template by:

Free Blog Templates