June 19, 2007

Despre tehnologie si draci.

Stau in pijama de cand m-am trezit, adica nu de foarte mult timp. A trecut Alina pe aici pe la 1, ce bine, altfel dormeam si acum.
N-am facut mai nimic pana acum, s-au dus doua zile din saptamana programata lucrarii de diploma si s-au dus degeaba. Am reusit insa sa-i trimit lui Eve tot ce aveam pe pc legat de licenta, nu de alta, dar cred ca placa mea video is waving goodbye si eu ma umplu de draci. Inca nu am reusit sa-mi dau seama de ce mama dracului se intampla asta, pentru ca nu utilizez jocurile pe calculator, Zuma ce ma mai prindea in trecut, am jucat doua luni de NFS 2 si atat; banuiesc ca nu este fan Family Guy, Seinfeld, Lost, Prison Break ori sau ce porcarii [glumesc, fac misto, etc, chiar imi plac] mai vizionez eu. Poate ca de asta.

Na, acuma nu mai pot sa scriu, s-a trezit ea repede sa-mi aduca aminte ca ma calmez cu Guns, am dat J in winamp si mi-a trecut.
Pup Eve.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates