June 19, 2007

Despre identitati.


~ De fiecare data cand ascult inceputul de la Freelove, a celor de la Depeche, ma ia cu chills down my spine. ~
Cand vreau sa postez un comentariu mi se da posibilitatea de a-mi alege identitatea. Zambesc de fiecare data si ma rezum la a introduce lunga mea adresa de e-mail. Numai ca mai stau uneori si ma gandesc ce frumos mi s-ar parea ca azi sa fiu soldat, maine comandant de unitate, mai pe seara dansatoare-n pub italian si tot asa. In felul asta as cunoaste mii de oameni, zeci de mii, ah, heaven. : )
Daca totusi as prinde pestisorul poleit cu hAur, `ca-tz-ash, iar acesta mi-ar darui o alta identitate in locul celei pe care o am pt o zi, cred ca as alege sa fiu [acuma fac o pauza si ma gandesc, revin in cateva minute. Aha, gata; nu, nu e gata... da, gata!] Alexandre Graham Bell, as inventa telefonul si-apoi i-as da un telefon maica-mii si i-as spune ca dupa licenta ma duc la munte sa fac bungee! :D
Somn de voie.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

miez iesit din sesiune :) se simte...
bungee...tot astept detalii te rog :D lasa-l pe caisa sa sara singur si agata-te tu de mine sa tipam impreuna macar :D

Miezu` said...

pai mai sunt clienti la bungee. vedem, vedem, in principiu ramane Piatra Craiului :)

Template by:

Free Blog Templates