June 07, 2007

Despre falling in love.


Pisici. Pentru ca despre ele este vorba aici.
Am iesit in seara asta in curte. Am luat cu mine o tigare si o scrumiera si m-am asezat pe trepte. E frumos, miroase a tei, e racoare si e plin de verdeata. Mi-au fost de ajuns doar cinci minute si m-am linistit. Am ascultat cu un oarecare jind scartaiturile masinilor care fac curse seara de seara si mi-am spus ca ma fac eu mare si ca o sa etc. Concentrarea mi-a fost intrerupta de una din pisici, pe care nici n-am auzit-o cand a ajuns langa mine. Nu stiu care din ele era, pentru ca era neagra (si am doua pisici negre), plus ca am apucat doar sa simt o coada pe picioare si vashht, s-a dus in casa.
E frumos sa fii pisica de casa. Mereu e mama cu ceva bun pentru ei - sunt constienta de faptul ca mananca mai mult decat mananc eu acasa; mereu e un scaun neocupat si atunci cel care apuca sa se urce devine rege peste ceilalti trei.
Sa nu mai spun ca daca suntem vreunul suparati, sigur se gaseste o matza dornica de companie si care te calmeaza imediat.
Am o stare de nestare, dar asta e in trecere, am o matza care mi se mangaie de picioare si deja am inceput sa zambesc.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

Asta cu tigarea, scuze ca ti-o spun, dar dupa ce ca esti jumatate de om, mica pricajita, se merita sa intoxici plamanii asa? AI exemple pe langa tine care "spun" clar ca nu e bine, dintr-un gat ragusit si prea afumat sa-l mai poata drege...de ce te-ai apucat? din aceeasi tampenie de curiozitate (poate) ca si mine, doar ca eu m-am lasat, (saac!) si-o sa vrei sa nu te fi apucat niciodata peste cativa ani cand ti-o veni mintea la cap....pana atunci, s-auzim de bine!
Aika

Miezu` said...

multumesc pentru grija, tare-as vrea sa stiu cine-mi trage sanatatea de urechi :)

Template by:

Free Blog Templates