June 14, 2007

O idee buna.


Din ciclul „eu ma uit pe strada si va povestesc voua ce vad”, eram azi in statia lui 32, la Unirea, asteptam tramvaiul 7. Care tramvai 7 vine o data pe ora si atunci vatmanul face pauza inca juma de ora.
Asa. Ma uitam la oameni, uameni, omi si oame si la un moment dat mi-a sarit in ochi un tramvai cu model pe el, pe care scria mare: „codename: rahova”. Mai sa fie, imi zic, a devenit Rahova cartier de zerozeroşaptişti si nu stiu eu... Ma uit cu mai multa atentie si vad niste parteneri, Primaria Sectorului 5, British Council, Liceul Dimitrie Bolintineanu – felicitari, n-am prea vazut sigle de liceu pe tramvaie, cu atat mai putin sa se implice in programe de genul. Programul despre care se scria pe tramvai se numeste „va urma” si reprezinta miscarea de regenerare urbana si culturala pt zona Uranus-Rahova din Bucuresti. „va urma” vrea sa scoata orasul din anonimat si sa-i redea stralucirea, apoi sa iasa cu el in lume. Asa scrie pe site. Detalii aici: http://www.vaurma.ro/
Imi place ideea, e o zona cu potential, dar din cauza mizeriei si a constructiilor aflate in paragina isi pierde mult din stralucire. Chiar sper sa se faca treaba si sa nu se piarda din bani pe drum, asa cum se cam intampla cu multe „proiecte de urbanizare”.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

interesanta ideea si bine venita ... dar din cate imi aduc aminte zona uranus e destul de centrala fata de rahova ... si n-as include-o in rahova ... sau poate gresesc eu si nu identific bine zona ...
oricum e o idee buna ... sper sa urmeze si alte zone ...
app ... prin calatoriile tale ai vazut si controlori? ca vreau sa fac un studiu cu liniile de transport in comun cu cea mai mare densitate de controlori ... ce zici? te bagi?

Miezu` said...

sa nu uitam ca marea Casa a Poporului se afla totusi in sectorul 5. zona aleasa se afla undeva pe langa aceasta si se afla la inceputul cartierului Rahova, care este destul de maricel. :)
cat despre controlori, nu stiu, nu prea circul cu RATB-ul. prefer fie metroul, fie taxiul, daca ma grabesc f tare. [adevarul e ca imi place sa merg pe jos si d-aia nu stiu :D]

Template by:

Free Blog Templates