June 13, 2007

Fii om, ajuta un animal. : )






Asta nu este unul din anunturile alea fantastice in care ma descriu drept pisica geniala, care face pipi la toaleta, trage apa, iar apoi foloseste sapun lichid si apa calduta pt a se dezinfecta.
Eu sunt Kissa. Pot sa-ti spun ca am 8 luni si ca sunt un rasfatz de pisica, asa cum ii sade bine oricarei matze cu stil. Sunt foarte bine ingrijita, mai ales pentru ca acolo unde am stat inainte am invatat ce inseamna nevoi la tavita cu nisip si sa nu fac galagie de pomana; mai degraba as dormi pe unde apuc. Bine, daca am eu chef de joaca, hai sa zicem, dar trebuie sa astepti intai sa ma dezmortesc, mai ales daca ma iei din somn - ce obicei aveti voi oamenii, sa ne treziti cand ne e visul cu soricei mai dulce, ntz ntz ntz …

Lasand gluma la o parte, eu stiu ca voi sunteti iubitori de animale. E imposibil sa nu-ti placa, nu te cred daca vii aici si sustii contrariul. Imi doresc sa primesc un feedback pozitiv din partea voastra. : )

6 alarm clocks:

Anonymous said...

k ... imi place ... dar atat ...

Anonymous said...

M de la miez incapatanat...acu exista o fereastra in plus sa citesc ce scrii tu...i don't even know y I do it...
aaanyway nice kitty :P

Miezu` said...

si, nu e nimeni om?

Dorutza™ said...

ce draguta e pisicuta!!!! eu mai am o pisi care acum sta la tata, pentru ca puiu nu ma lasa cu animale de nici un fel, in afara cazului in care vreau sa dorm la usa cu ele in brate. in plus, pisuca asta dulce e la bucuresti, iar eu sunt in timisoara...

Nelutu said...

Despre cred ca s-a rezolvat, zic.

Miezu` said...

despre tu esti omul cu relatiile :P

Template by:

Free Blog Templates