June 14, 2007

Pentru ca merit.


Dragi prieteni,
v-am adunat acilea ca sa va dau de veste ca vara aceasta o sa traiesc life to the fullest. Pentru ca vreau, pot si merit, ca sa-l parafrazez pe Piticu`, un clasic, de altfel, intotdeauna in devenire.
Inainte de toate, am cumparat un caiet pe care il voi umple cu exercitii grilicioase pentru licenta. Am facut asta azi - sper sa nu fie cu jinx, pentru ca l-am luat inaintea ultimului examen – de maine.
Apoi vreau sa va mai spun ca azi mi-a fost dor de ceva soft si elegant, asa ca m-am aranjat, mi-am vizitat viitoarele foste colege de serviciu, m-am plimbat cu taxiul si-apoi am ascultat Norah Jones si-am mancat inghetata din aia buna toata seara. Acum ma duc sa fac un bubble bath, pentru ca vreau, pot si merit.

[m-a terminat sesiunea asta, chiar nu mai pot. Am nevoie de ochelari, ma doare spatele si n-am decat definitii in creieri. I really need some time off...]

5 alarm clocks:

Dorutza™ said...

si eu simt uneori nevoia de stuff like that. mai ies uneori de una singura la o/un cafea/suc/ceai, intr-o cafenea din-aia mai cocheta, si imi scriu jurnalul in liniste.... din pacate, n-am mai facut de mult asta :-<

Miezu` said...

azi am dat pe ultimul. :)
lasati sesiunea sa vina la mine! :))

Anonymous said...

succes in continuare ... doar poti si meriti :P

Miezu` said...

vai, acum am vazut! :)) am zis "sesiune"? am vrut sa spun LICENTA! :))))
multumesc :*

Anonymous said...

in loc sa stai sa te vaiti atat ca ai licenta pe toate blog-www-urile posibile/messenger/capul meu ai putea sa treci sa inveti :))

Template by:

Free Blog Templates