February 20, 2010

Vinerea p(r)ostului

Am iar avut o zi din aia, cu alergat si cu sufletul intre amigdale, cu clipit des la anumite chestii, pe urma cu umflat in pene, ca un adevarat paun. Iar am mancat nimic si mai, mai sa ma ia lesinu`. Si pentru ce, ca daca as intelege, zau ca poate nu mi s-ar mai face rau. Da` nush, asa sunt eu, asta mi-e prostia asta de noroc, nu zic ca n-am, da` si cand nu-l am, sa nu se supere nimeni pe mine daca e sa fie cu manie, da` nu ie fratzioare, nu ie, m-auzi.
Maine ma duc la un training - tin sa mentionez pt ca ziceam mai sus de noroc, uite ca am castigat participarea la acest curs si m-astept sa invat cate ceva din ce-o sa zica oamenii aia acolo.

Pana una-alta, etc, in seara asta Winamp-ul meu e de treaba si dupa ce m-a aburit vreo juma de ora cu Streets of Philadelphia si chestiuni din acestea amorezoase, iaaa uiteee ceeee faaace draaagul de el, de m-apuca topaiala si bataiala... : ))



Pentru cine avea indoieli, ei bine, da, si la mine in scoala se practica impartirea membrilor formatiilor sau desenelor animate pe capete de om. Eu il iubeam pe Robbie, eram Sailor Mercury si evident ... draga de Geri, zig-a-zig-aaaah! : )) El era frumos, ea era cea desteapta si avea parul albastru, iar Geri era spicy ... : ))) Frumos, am zambit, am o imagine in creieri, eram in parculetul scolii si dadeam probe sa intram in formatie... Funky shit :D
Asadar, mi-e mai bine, dar ma duc sa dorm. Maine am chestii de invatat si saci de moloz de carat. La propriu, da, da, fara figurat, renovam apartament, trebuie muncit.

S-avem un weekend icstrim sau odihnitor, dupa caz : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates