February 13, 2010

Vali cel nebun

Am asa o chestie, niciodata nu m-am dat in vant dupa clasicele sarbatori, dar exista una...
Romantismul, pe care [asa cum facem cu orice sau cel putin asa ar trebui sa facem] fiecare si-l traduce si si-l adapteaza dupa propriile forte si puteri, pentru mine inseamna ceva mai mult decat un cadou dat pe 14 februarie sub forma unei perne-inimioara sau un weekend la spa.

Eu oricum sunt o romantica prin definitie : ) ...
Asta, ca si expresia "asa sunt eu", nu inseamna neaparat ca este o chestie buna sau ca ar trebui sa fie cine stie ce motiv de mandrie; probabil ca din exterior se percepe ca un semn clar al emotionalului prea accentuat si al aiuritatii detinatorului de drept al chestiunii denumite generic "romantism". Cand spun ca sunt o romantica, eu o spun cu un zambet asezat frumos in coltul gurii, pentru ca, lasa, zica cine ce-o vrea, stiu eu mai bine ce se gaseste acolo. : ) Plusez la chestia asta cu faptul ca niciodata n-am apreciat standardele, deci genericul vostru se va transforma intr-un romantism rebel, cu totul al meu.

Cum?
Trandafiri pe pervaz,
plimbari noaptea pe partie,
cadouri confectionate,
mesaje de buna dimineata si de noapte buna,
baie in mare la rasaritul soarelui,
dansat in ploaie,
dansat fara muzica,
dansat incaltata in clapari,
baut vin rosu cu ochii inspre stele,
facut dragoste in cort asezat pe plaja in timp ce ploua,
te iubesc-uri venite de acolo de unde stiu ca inseamna ceva,
plimbat 4 ore cu autobuzul si cu diverse tramvaie pt ca nu stim foarte exact unde vrem sa ajungem,
gatit tiramisu in forma de inimioara cand stii ca mie nu-mi place sa gatesc,
primit vizita dimineata "te iubesc, am venit sa te trezesti alaturi de mine" ...


Sunt convinsa ca fiecare dintre noi are momentele astea, doar ca nu stiu cat le constientizam si mai ales cat stim sa ne bucuram de ele. Sunt multe pe care mai mult ca sigur nu le mai am deloc in minte, dar nu-mi pare rau, fiecare la timpul lor, au fost, am zambit cu tot sufletul, au trecut... sa vina urmatoarele! : )
De sarbatoarea asta minunata ... avem prieteni si avem o petrecere unde o sa ne simtim bine. :)


Si mai avem si niste muzica, as promissed:

1 alarm clocks:

Coyote said...

Băăă, io acu (îmi) văd tagu. Awww, how cute :)

Template by:

Free Blog Templates