February 15, 2010

Ninge peste plaja

Vine primavara, poate ati mai auzit.
Ieri am vazut ghiocei. Erau pe Facebook, upload-ati de un baiat cu iPhone, zicea ca i-a gasit in curte la el. Chiar si-asa, am zambit cand i-am vazut.
Cand eram mica eram topita dupa vara, dar stiu de ce, aveam vacanta... :)
Acum astept primavara ca pe o dezmortire, sa ma scoata din iarna asta nebuna, in care am luat decizii si am facut schimbari.
Inca nu am totul asezat, drept pt care nu mai scriu si va las din nou cu muzica frumoasa.


Asa mult imi doream sa fiu mare cand eram mica ... acum tot mica sunt si nu mai vreau deloc sa ma fac mare, imi doresc verile cu vacanta inapoi, indragostelile de moment cu obrajii lor rosii cu tot, atributiile de copil si rasfatul cuvenit. Wouldn`t it be nice?
Ce facem noi cu timpul asta care face ce vrea cu noi? :)

9 alarm clocks:

Didi said...

haha, il pierdem gindindu-ne ce frumos ar fi sa fim iar mici :)

ps: te inteleg, si mie mi se mai intimpla... dar asta e domle, pe masura ce cresc imi dau seama ce mult mai e pina sa ma fac mare... stii, senzatia aia, cind ai 10 ani si cei de 18 ti se par batrini si expirati? cam asa, se dilata timpul si n-o sa imbatrin niciodata :)

Miezu` said...

stai tu sa faci copii si pe urma sa vezi daca o sa ti se mai para altii mai mari decat tine cand o mana de om iti stoarce toate energiile in fiecare zi :) o sa ne facem si mari, ne facem din ce in ce mai mari

Didi said...

it is a lieee, it is a liiiieeeeeeeeee!!
:D

Didi said...

anyway, kids are for grown ups :)))

Miezu` said...

ma gandesc din ce in ce mai tare la chestii de grown-ups, ceva mai neconventionale, dar n-o sa dezvoltam pe blog :D

Didi said...

kinky latex stuff? hai, recunoaste, am vazut pozele de pe facebook :)))))))

Miezu` said...

aa, nu, mah :)))
la d'alea serioasele ma refeream :)

Coyote said...

Tu si cu Dr. Cuddy.

Miezu` said...

yes, iLike

Template by:

Free Blog Templates