February 21, 2010

Generatia [pi]x

Bai, asa ma bucur ca sunt batrana.
Hai totusi sa va explic de ce zic si cum zic asta, pentru ca sunt ultra constienta de faptul ca 25 ani nu e o varsta de oameni batrani. Ba chiar imi cam place, dar sa revenim.
Carevasazica functioneaza uite-asa:

Batrana sunt comparativ cu liceenii rock n roll, varianta Hannah cea montana, stilul Tokyo motel, degeneratia fiX-piX.

Pentru ca ma uit in curtea fostului meu liceu si vad burti goale, cercei in nas si bermude colorate, cand eu m-am purtat in uniforma tot liceul ... si-am terminat in 2003, deci nu acum 20 ani.
Pentru ca primesc replici destepte de la un semi-zeu de clasa a 10a ... bai, putza, respect your fucking elders.
Si azi, uite ce primesc, un link*. Mi-e ultra-sila sa reproduc ce scrie acolo, dar e o fata de 11 ani care spune ca ea nu face sex cu prietenul ei de 14 ani, pentru ca este virgina; si mai spune ca nu-i face mare placere sa inghita, desi el i-a spus ca asa o sa aiba si ea orgasm. Intrati, va mirati, va scarbiti si pe urma vedeti ca e un X in dreapta sus a ecranului, use it wisely.
* [via Daddy Robertino, na, ca te-am precizat :D]

Dk cytytzi c skriu aici s jtitzi k nam nmk c voi,
dar pur si simplu nu va inteleg scrisul, nici hainele si in mod deosebit graba asta sa va faceti mari cand nici de copilarie nu v-ati prea ocupat stand in casa pe messenger si facebook.

Destul cu ura :)
Muzica de duminica de acum vine de la Alecs:

O saptamana cu soare, ca tare-mi doresc sa scot nasul la lumina calduroasa! : )

5 alarm clocks:

Monica said...

as avea multe de zis despre ce am citit pe siteul respectiv, dar sila ma impiedica. nu prea sunt de acord cu comentariile de pe facebook, nu in totalitate.
a devenit un cliseu deja, dar probabil vina o parta parintii copiilor astora si profesorii lor, in aceeasi masura.
ai observat ca in romania familiile sarace si needucate fac cei ami multi copii? iar printre cei foarte bogati gasim copii lasati in grija bonelor de la doua zile, care nu au cu cine vorbi si se aliaza cu altii de varsta lor pentru a-si revolta parintii.
in definitiv, cred ca e vorba de lipsa de comunicare intre adulti si tineri, ne-am confruntat si noi cu asta, dar probabil pe vremea noastra (:D) ne invarteam in cercuri ceva mai intelepte.

r said...

şi tu scriai cu J şi K până mai ieri aşa că să nu exageram :))

Miezu` said...

j si k e ceva,

s skri aja t0t timpool
e altceva

poop u,
as in kiss, kiss :)

Miezu` said...

Moni, pe vremea noastra... poate eram noi mai mici si mai batuti in cap, dar parca, de exemplu, matusilor mele si prietenilor lor, mai mari decat mine cu 8-9 ani, nush, parca nu le era, sila, nu stiu cum sa-i zic ca sa nu deranjeze mai mult decat deranjeaza deja :)

Pyro said...

mersi pt link in primul rand nu stiam de unde am referali de la u. si in al doilea rand e o generatie idioata de imi e frica de viitorul nostru...

Template by:

Free Blog Templates