February 05, 2010

Ia uite ce de fluori si culuori

Bai, voi astia care aveti blog de ceva timp, va mai uitati pe ce-ati scris in urma cu un an, doi?

Mai devreme m-am apucat sa scriu inca un blog in care ma sifonam din nou povestindu-va despre cat sunt eu de obosita si ce greu e la munca, of, of; evident, transpuneam imaginile mentale prin intermediul stilului meu perfect caracteristic, de Miez, deci dracul nu vi s-ar fi parut in niciun caz atat de negru pe cat e el in realitatea care ma inconjoara, dar pe care de multe ori refuz s-o ignor si sa-mi vad de zambetele mele si de increderea semi-oarba pe care o acord mai tuturor.
In fine, la un moment dat am vrut sa fac trimitere la un blog din 2007. Tot cautandu-l, am stat si-am recitit niste chestii. Bai oameni buni, ne facem mari si eu nici nu mi-am dat seama; oumafachingad, cate culori incorporam in acelasi corp mic de acum, in acelasi creier, in aceeasi eu [a, nu, asta nu]. Si acum? Cate culori?


Drept urmare, blogul de mai devreme, aproape terminat, o sa ramana in draft-uri si n-o sa vada niciodata lumina tiparului [:))], pentru ca nu merita. Saptamana de lucru s-a incheiat! Sa vina weekendul de lucru, ca iar mi-am luat dupa mine, dar macar sunt acasa, pe laptopul meu iubit, cu oameni online pe messenger si cu muzica aleasa, buna si foarte buna. Pentru ca merit! :)

PS: am primit 2 vesti frumoase saptamana asta,
o fata draga si cu ochii albastri a primit un inel :)
o fata si-un baiat foarte dragi mie au un ceva mic, al lor, pe care trebuie sa ne gandim cum o/il vom boteza, pt ca va avea o droaie de nashi care o/il vor iubi. :D
Bravo bah, bravo tati! :))))

PPS: chestii din astea vreau sa gasiti la mine pe blog. Imi dau seama ca am ajuns sa fiu macar putin din ceea ce nu-mi place, adica relativ gri. Voi redeveni alba, nu stiu ce are anul asta cu mine, dar am senzatia ca in sfarsit am planetele asezate politically correct, ca de cand le tot asteptam.

Muzica, da? :)


Weekend linistit ca melodia asta imi doresc mie, weekend frumos sa va fie voua, cum stiti voi mai bine sa va interpretati frumosul! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates