November 21, 2008

Zumzu are ceva de spus!

Uite, uite, uite cati ati votat!!!
Sunteti multicei, un patratel din ala costa al naibii de mult, de asta ne miscam ceva mai greu.



Pt randul urmator de puzzle am nevoie de 103 voturi, nepunand la socoteala cat baga Zumzu in el, ceea ce ma costa inca vreo 22 de pct pe zi. :) Tinand cont de faptul ca am avut si 70 voturi intr-o singura zi, eu am incredere ca putem duce proiectul la bun sfarsit!

Azi l-am cooptat si pe Radu in randul asistentilor, bine-ai venit suflet tanar! [he's in it for the free beer, but still ... >:D<]

Iar la sfarsit, ca tot vorbeam de asta, iesim sa bem! Da, da, ati auzit bine! Fan Clubul CICI ZUMZU face iesire la o bere, pentru a sarbatori victoria!

Sa ZUMZUiti veseli!

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates