November 19, 2008

Stadiul campaniei lui cici Zumzu!

Dragilor, avem nevoie de sprijin!
Avem nevoie de voturile voastre!
Ne aflam in plina campanie electorala...


Sa invingem sistemul!




PS: Ca orice campanie, este mai mult decat evident faptul ca si aceasta are interesele sale obscure. Atat am descoperit din puzzle pana acum:


2 alarm clocks:

Jean Bica said...

Iti propun sa ne aliem...eu te pun pe blogul meu...ca sa iti creasca maimutza...si tu pe al tau ca sa ma voteze lumea in campania mea electorala...
Momentan, am dat un punct maimutzei...
Pe mine ma poate vota lumea pe http://jeanbica.blogspot.com/2008/11/povestea-unui-candidat.html . Aici pot vedea si platforma mea program si motivele pentru care candidez si afisul meu electoral...
Astept un semn de la tine pentru a incheia o alianta...
Momentan, te-am bagat in blogrollul meu!

Miezu` said...

Bine mai Jeane, incheiem biznisul! :)
Spread the word to the world!

Template by:

Free Blog Templates