November 27, 2008

M de Miez e in grafic!

Daca as desena ce inseamna bucata mea de blogspot pentru mine, nu mi-ar ajunge oricate elemente de grafica v-ar veni in minte. Asa ca am lasat pe altii sa o faca si a iesit asta:



What do the colors mean?
blue: for links (the A tag)
red: for tables (TABLE, TR and TD tags)
green: for the DIV tag
violet: for images (the IMG tag)
yellow: for forms (FORM, INPUT, TEXTAREA, SELECT and OPTION tags)
orange: for linebreaks and blockquotes (BR, P, and BLOCKQUOTE tags)
black: the HTML tag, the root node
gray: all other tags

de la: Aharef, via: Gazutza

PS: de ieri pana azi am avut de facut la serviciu niste scheme, schemutze, grafice, tabele, etc. Acelasi task l-au avut de facut si alti colegi de-ai mei, iar cand unul din ei m-a trecut in linia de CC a mailului ce continea una din aplicatiile facute de el, am putut sa fac o comparatie:
- a lui era extrem de liniara, dar destul de incarcata,
- a mea continea sageti, procente, culori, sublinieri, bolduiri, centrari, linii subtiri, linii groase pt incadrarea tabelului, etc, dar cu toate astea era foarte logic cine si ce rol are in toata bulibaseala.
Initial m-am speriat, am zis ca uite cum trebuia facut, bla-bla-bla, etc [desi indicatii exacte dpdv al organizarii taskului nu ne-au fost date], insa un alt coleg m-a linistit cand a inceput sa rada si, printre sughiturile viitoarei sale glume, mi-a spus ca lui i se pare ca e chiar ok, ca parca m-am desenat pe mine... :))

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates