November 24, 2008

Dor de liniste

Ma gandeam azi cat de usor ar fi daca as face pur si simplu ceea ce-mi place.

Mi-ar fi placut ca astazi sa ma fi trezit la 9.30. Stiu, nu e prea tarziu, dar ar fi fost perfect daca patul mi-ar fi fost situat in acea micuta cabana la care visez de atatia ani. Era chiar si mai bine daca, deschizand geamul, un nor de aer curat mi-ar fi lovit plamanii si m-ar fi trezit instantaneu. Si, cel mai usor si mai placut mi-era daca ar fi fost atat de liniste incat sa imi pot auzi gandurile.
Se intampla sa-ti doresti si tu asta, nu?

Azi m-am trezit la 7, m-am imbracat in viteza si m-am dezmeticit treptat, fara voia mea, pentru ca patul inca imi facea semn cu coltul paturii de care nu imi vine sa ma dezlipesc de moale ce e. Iar cand am iesit in curte am simtit un miros puternic de noxe si m-a luat tusea. M-am suit in masina si am facut o ora pana in celalalt capat al orasului. Am ajuns la serviciu, in cele din urma, am facut yada-yada, am plecat la 6.

Unde e aerul ala curat si linistea aia de intuneric?

The Cranberries - Dreams


My life is changing everyday.

2 alarm clocks:

Coyote said...

Unde? Intr-o cabana care te asteapta cu vin fiert si cu soba deja incalzita, cu miros de brad si cozonac... Sus pe munte, unde auzi doar scartzaitul zapezii sub bocanci si cate o pasare zgribulita, restul zgomotelor fiind absorbite de albul ce e pretutindeni.
Vin acusica sarbatorile, poate reusesti in perioada asta sa iti incarci bateriile (tipul ala jmen de baterii, ce functioneaza pe baza de liniste si echilibru).

Anonymous said...

In gandurile tale. De fapt, in gandurile noastre, sunt convinsa ca sunt multi care viseaza la ea.
Intr-o zi (poate) va deveni realitate.

Template by:

Free Blog Templates