November 04, 2008

Terapie prin shopping, muiere!

Cum stai cu mudu`?, zise un omulet intrat de curand in viata mea de messengeruit.
Pai, stau bine, omule muschetar, stau bine.

Cum spuneam, went ski shopping. Si acum, shoop-shoop, zapada sa curga! :D
Si fara zapaceli din alea cu padure, ca mi-a ajuns iarna trecuta, parca numa` pe jos am stat. E fun, asa, da` doare al dracului! =)))

`adi, pa; am auzit ca ninge la sf lunii. Poate daca sunt cuminte si pe 26 imi iau carnetul, poate le urc pe toate in noua mea masina si ma duc la prima ninsoare. Ain't that a nice little dream! :D Me, my baby car, my baby skis [pe bune, sunt asa mici, mi s-a zis ca sunt luate pe masura mea de smurf :)))], my baby Urs; cum ar spune clasicii ... by all powers combined, Captain Miez ... erm, Planet! :)))


PS: uite-aici as vrea sa mooooor.... :)

Evadare - Baisoara


1 alarm clocks:

portos said...

bine, bine, ca ultima oara... erai cu mudu la pamant, ceea ce unu miez adevarat nu-i sta bine.
welcome back :*

Template by:

Free Blog Templates