August 19, 2008

La multi ani, M de Miez!!!

Ei, sa nu exageram. Atata doar ca acesta este blogul cu numarul 251.
La care se adauga cele 244 scrise pe Yahoo! 360.
Si multele pagini pe care voi nu o sa le vedeti niciodata. :)

Ma bucur ca blogul cu numarul 250 ce poarta eticheta MdeMiez pe suport Blogspot a fost ceva mai bataios. N-am stiut ce numar poarta, dar e bine ca am nimerit-o cu ceva scris si aruncat cu opinia, nu numai muzicat sau pozat.
Ma impinge un nene sa scriu. Un altul imi spune ca mi-am maturizat stilul, capatand odata cu chestia asta si o anumita doza de egoism, altcineva imi spune ca m-am schimbat, alt omuletz imi transmite ca parca nu mai scriu cu tot sufletul... Aveti dreptate, dragii mei. Din moment ce voi sunteti criticii mei si mi-am asumat chestia asta acum aproape 3 ani, sa stiti ca pretuiesc faptul ca imi comunicati. Iau in calcul ceea ce imi spuneti si ma ajut sa cresc, prin ochii, parerile si cuvintele voastre [iar asta in ciuda faptului ca in ochii celor ce nu ma cunosc suficient pot parea o egocentrista si un simbol al narcisismului :))]. E bine ca aceia din voi [pe care ii ascult] stiu sa se uite mai jos de coperti, coafura si subintelesurile de printre randuri, poze si muzici ... si faze. :)

Acestea fiind zise, sa va explic:

deschide = fa ceva, omule! gandeste, rumega, actioneaza, pune mana, uita-te in jur, asculta si invata. Reactioneaza!

free (2)
= fii fericit, omule cu suflet mic si negru. Uneori stiu ca meriti mai mult decat iti doresti! :)

Imprastieri de suflet = timpuri de melancolie si dor, bucati de gandire imprastiate, culese in zbor, aripi frante si zbor deasupra unui ... pom cu nuci. :)

Ing.
= enigmatica odisee, frumos Sisif al unei never ending story, suflet frumos, zburator si visator, analitic si nebun de legat!

lui
= old school love, multumesc celui ce stie sa aprecieze frumusetea si libertatea unei legaturi

minimalist = timpuri albastre, putina tristete, asezonate cu cateva lacrimi aruncate pe tastatura, nu-mi va placea niciodata sa stiu ca am de prea multe ori acest cuvant in subsolul blogurilor...

muzicutza = impart cu voi stari, pt ca asa stiu sa ma desfasor atunci cand nu am cuvinte suficiente. Linia melodica, versurile, actorii videoclipului, citeste-le pe toate cu atentie ...

Pink Floyd - High Hopes


poze = si mai stiu ceva. Gandeste in imagini, ia apoi cuvintele si descrie-le ce vezi si celorlalti. Iar daca mintea ta nu se poate opri din a-ti colora gandurile, fa si tu ca Man Ray, de exemplu. Fotografiaza. Mie-mi plac detaliile si lucrurile mici, imi iubesc setarea Macro si lumina care pica asa cum trebuie si ce iese ramane de vazut:



small = stii ce fac eu zi de zi? stii, ca doar iti povestesc aici... Miezuiesc! :)

STFU = nu vrei sa ajungi aici. Mai bine citesti si ma lasi in pace. Sau citesti si iti scuipi in san. Numai pt uz extern, pardon, EXTREM si la urgenta, cand dau p-afara. :)

A se utiliza cu moderatie,
a se zambi de fiecare data,
a se asculta cu bucatzele din suflet.
Al meu.
Cu fiecare ocazie.

10 alarm clocks:

kishcutia said...

ba kid...miss moaca aia a ta. Tb sa facem o treaba curand :)

Miezu` said...

estem de acord. :)

Alex T. said...

daca tot suntem la momentul asta de "deschidere" intre scriitor si cititorii sai, eu vreau sa-ti spun ca sunt unul dintre cei multi care te citesc si mai putin comenteaza. dar ne place cum scrii, ne place pasiunea ta pentru viata, cum imbini chestii copilaresti in rutina unui om care merge si la birou, bucatelele de cultura si escapadele din orasul asta:)
blogul asta e ca o carte de povesti, cu ilustrate si cu foi care fosnesc asa si iti fac pofta de citit.

Anonymous said...

Happy quarter! Nu-mi dau seama cum poti mentine ritmul asta... Si dupa cum spune Kish: "ba kid...miss moaca aia a ta".

Coyote said...

Tot ce scrii aici e o particica din tine (1). Iar tu esti un sufletzel nu mic si negru, ci mare si colorat (2).

(1)+(2)=> ceea ce scrii aici este colorat si placut. Matematic vorbind.

Suntem alaturi de tine, mereu cu sufletul la gura... Ca sa mai primim o bucatica de Miez.

Miezu` said...

ce oameni sunteti ... de-a dreptul ... jmen! :D ... doar stiti ca imi place cuvantul asta...

Merci! :)

Mihai said...

noua nu ne place ca corupi oameni nevinovati sa fumeze!

Nelutu said...

Sa traiasca socrul mare! Si vornicu!

Miezu` said...

@Mish: nu te-am corupt, mah, ti-am oferit ceva, iar tu ai luat. don't blame me, blame it on the system. :)


merci, Nelule :)

cerv said...

blame it on the boogie! :D

Template by:

Free Blog Templates