August 09, 2008

Rasaritul Expirat ruleaza mai ceva ca shawormeria de la Dristor!

Pai... nu? Ce fel de bloggeritza sunt eu daca nu va informez constant asupra programului meu, extremely detailed? Bullshit. :))


Bine, nu va spun tot, dar saptamana trecuta am avut o experienta geniala. Am fost la concert Massive Attack? Am fost. Am avut o senzatie ciudata? Am avut. Am avut senzatia ca ar trebui sa trag ceva pe nas in timpul unei melodii... Ciudat. Mie-mi spuneti? Ce e mai ciudat este ca si inginerului meu i-a venit aceeasi chestie in cap si mi-a spus-o putin mai tarziu, pe la km 50 pe A2.

Massive Attack - Safe From Harm


Exact, dupa concert, am sters-o la mare... Am cules pe Leelee si pe Mireille si la 3 jumate imi sorbeam obisnuitul whiskey cu cola in El Comandante... Iar cand soarele s-a hotarat sa se deschida, noi eram 4 oameni zgribuliti pe un sac de dormit, ascultand muzica Expirata; am dormit in masina, pe plaja sau deloc, am mancat la Gulag, am ras ca dementii si am facut mistouri, Mireille a facut febra musculara la obraji de atata hlizeala, la 10 jumate seara eram acasa, obositi si fara bani, adormiti si fericiti... :)
A, in timp ce intram in Vama, la 3 jumate, am vazut o stea cum cadea fix pe centrul parbrizului, peste Vama, noi doi, in acelasi timp intorcandu-ne unul spre celalalt si spunand: "WOW! Ai vazut?!"

In fine, poze cu rasaritul, muzica si ... enjoy the rest of your summer! :)


PS: daca e prea cald, mergeti s-o lalaiti la Gulag... :)

4 alarm clocks:

portos said...

n-are oceanu ce-are vama. punct si de la captat. as mai putea adauga un "sta v-ar in git", dar n-o voi face ca-s un finuzt (a se remarca tz-ul).
bun ala cu cola?

am bec, tineti-va.

Miezu` said...

da mah, fu jmen. si p-asta chiar il prinseram! :D

portos said...

si la mine v-ati gindit?

Miezu` said...

sincer, eu nu. ;)) poate coyote :))

Template by:

Free Blog Templates